روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 24 شوال 1445
شناسه خبر : 46786
  پرینتخانه » ورزشی تاریخ انتشار : 27 آذر 1402 - 10:29 | | ارسال توسط :

تساوی مرد شماره ۱ شطرنج ایران مقابل سوپراستاد بزرگ هندی

ملی پوش و مرد شماره ۱ شطرنج ایران در مسابقات هند مقابل شطرنج‌باز میزبان به تساوی رسید.
تساوی مرد شماره ۱ شطرنج ایران مقابل سوپراستاد بزرگ هندی

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایسنا،در دور سوم مسابقات چنای هند، پرهام مقصودلو مرد شماره یک شطرنج ایران به مصاف گوکش سوپراستاد بزرگ هندی رفت و به تساوی رسید. مقصودلو که با ریتینگ ۲۷۴۲ در این مسابقات حضور دارد درحالی در این بازی به تساوی رسید که حریف قدرتمند هندی او در این دور از مسابقات دارای ریتینگ ۲۷۲۰ بود. 

مقصودلو در دور نخست این مسابقات مقابل حریف اوکراینی تن به شکست داد و در بازی دوم مقابل لوون آرونیان به تساوی رسید. با توقف مقصودلو مقابل سوپراستاد بزرگ هندی، شطرنج‌باز ایران در این مسابقات یک امتیازی شد تا قعر نشین این مسابقات شود.

مسابقات چنای با حضور هشت شطرنج‌باز در هفت دور کار خود را دنبال می‌کند.  این مسابقات از ۱۵ تا ۲۱ دسامبر برگزار می‌شود و  مجموع جوایز این مسابقات ۶۰ هزار دلار تخمین زده شده است. در این مسابقات شطرنج‌بازانی چون گوکش هندی و آرونیان آمریکایی دست به مهره شده اند. مقصودلو در صورتی که می‌توانست  ۵.۵ امتیاز از هفت امتیاز ممکن این مسابقات را کسب کند، از طریق ریتینگ خود می‌توانست واجد شرایط مسابقات کاندیداهای ۲۰۲۴ شود.

| منبع خبر : خبرگزاری ایسنا
برچسب ها
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.