روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Sunday, 5 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 27 شوال 1445
شناسه خبر : 26757
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, ورزشی تاریخ انتشار : 13 بهمن 1400 - 17:56 | | ارسال توسط :

تسریع فرایند بهسازی و تجهیز فضا‌های ورزشی مجموعه المپیک

سرپرست معاونت عمرانی و امور زیربنایی منطقه آزاد كيش بر تسریع فرایند بهسازی و تجهیز فضا‌های ورزشی مجموعه المپیک و همکاری با پیمانکاران توانمند تاکیدکرد.
تسریع فرایند بهسازی و تجهیز فضا‌های ورزشی مجموعه المپیک

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، سعید پورزادی در بازدید از زمین‌های چمن مجموعه المپیک با اشاره به اهمیت ایجاد زیرساخت‌های لازم برای توسعه گردشگری ورزشی در جزیره کیش گفت: با توجه به برگزاری رویداد مهم جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، فراهم کردن امکانات برای میزبانی از برخی تیم‌های ملی و برگزاری مسابفات تمرینی در جزیره کیش فرصت ارزشمندی است و باید برای استفاده بهینه از آن برنامه ریزی کنیم.

وی افزود: متاسفانه در سال‌های اخیر به مقوله حفظ و نگهداری امکانات ورزشی توجه چندانی نشده است و به همین دلیل شاهد فرسودگی این امکانات در بسیاری از بخش‌های مجموعه المپیک از جمله زمین‌های چمن هستیم و بی تردید نوسازی این امکانات نیازمند صرف هزینه زیادی است.

سرپرست معاونت عمرانی و امور زیربنایی منطقه آزاد کیش با تاکید بر تسریع روند نوسازی امکانات ورزشی بر توجه جدی به کیفیت کار را ضروری دانست و افزود: در حال حاضر ترمیم چمن دو زمین فعلی و نوسازی فضا‌های جانبی و جایگاه‌ها، بازسازی پیست تارتان با اصول استاندارد‌های بین الملی، تعویض فنس و پریورس اطراف زمین از اولویت‌های اصلی در روند بازسازی زمین‌های چمن مجموعه است.

سعید پورزادی استفاده از سازه‌های چادری برای مسقف کردن بخشی از جایگاه تماشاچیان و تعبیه نمایشگر در محوطه زمین چمن از اولویت‌های بعدی در روند بهسازی زمین‌های چمن مجموعه المپیک کیش است.

وی تصریح کرد: برای سرعت بخشیدن به فرایند نوسازی و بهسازی امکانات ورزشی باید پیمانکاران مجرب و توانمند انتخاب شوند و چنانچه پیمانکاران فعلی توان هماهنگ شدن با برنامه زمانبندی کارفرما را نداشته باشند کنار گذاشته خواهند شد.

سرپرست معاونت عمرانی و امور زیربنایی از ساخت دو زمین چمن جدید برای توسعه امکانات مجموعه المپیک و تامین دستگاه‌های خنک کننده سالن‌های اسکواش و سالن چند منظوره و تکمیل مراحل ساخت زمین تنیس خاکی تا تابستان ۱۴۰۱ خبر داد.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.