روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Tuesday, 30 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 22 شوال 1445
شناسه خبر : 49481
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اقتصادی تاریخ انتشار : 23 فروردین 1403 - 17:34 | | ارسال توسط :

تشکیل کنسرسیوم گردشگری در کیش سبب اتحاد دولت و بخش خصوصی می‌شود

مدیرعامل جامعه بازاریان و بازرگانان کیش با اشاره به تشکیل کنسرسیوم رونق گردشگری در این جزیره گفت: تشکیل این کنسرسیوم همدلی و هماهنگی بین بخش دولتی و خصوصی را به صورت قابل توجهی افزایش می‌دهد.
تشکیل کنسرسیوم گردشگری در کیش سبب اتحاد دولت و بخش خصوصی می‌شود

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا،«رحمان سادات نجفی» با اشاره به موضوع احیای موسسه جشنواره‌های کیش، اظهار کرد: احیای این موسسه مشکلات حقوقی خاصی دارد و تشکیل این کنسرسیوم می‌تواند نقش بسزایی در ایجاد هماهنگی ایفا کند.

وی ادامه داد: با توجه به تفاوت میزان مشارکت بخش خصوصی در این کنسرسیوم، باید جوامع صنفی با توجه به میزان مشارکت خود تاثیرگذاری داشته باشند.

مدیرعامل جامعه بازاریان و بازرگانان کیش با اشاره به نقش نظارتی و حاکمیتی سازمان منطقه آزاد کیش در این کنسرسیوم، بیان کرد: ارکان اصلی این کنسرسیوم، بخش خصوصی به عنوان ذی نفعان آن خواهند بود.

وی ادامه داد: تشکیل ان کنسرسیوم در برنامه ریزی اولیه و شیوه نامه آن در حال تدوین است.

سادات نجفی به همدلی و هم فکری مناسب سازمان منطقه آزاد کیش با بخش خصوصی اشاره کرد و افزود: این همدلی سبب شد تا با وجود مشکلات اقتصادی مختلف، نوروز خوبی را بازاریان کیش پشت سر بگذارند.

وی اضافه کرد: قطع یقین اگر شرایط جوی مناسب‌تری بر کیش حاکم بود، وضعیت بهتری نیز شاهد بودیم.

مدیرعامل جامعه بازاریان و بازرگانان کیش با تاکید بر اینکه دولت و بخش خصوصی جدا از یکدیگر نیستند و هر دو در تلاش برای توسعه و پیشرفت ایران عمل می‌کنند، گفت: زیرساخت‌های خوبی در فرودگاه و بنادر کیش ایجاد شده و تمامی این موارد سبب شد تا نوروز خوبی داشته باشیم؛ امیدواریم این روند در لو سیزن جزیره در فصل تابستان نیز ادامه یابد.

وی مشکل کاهش پروازها به جزیره در فصل تابستان را یک مشکل جدی توصیف کرد و خواستار ورود جدی سازمان منطقه آزاد کیش به این حوزه شد.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.