روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Thursday, 9 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 2 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 44966
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اجتماعی تاریخ انتشار : 15 مهر 1402 - 16:27 | | ارسال توسط :

تصادف دوچرخه سوار با خودرو و فوت راکب دوچرخه

رئیس پلیس راهور کیش از سانحه تصادف دوچرخه سوار با یکدستگاه خودرو در جزیره کیش خبر داد و گفت: راکب دوچرخه به دلیل شدت جراحات وارد شده در بیمارستان جان باخت.
تصادف دوچرخه سوار با خودرو و فوت راکب دوچرخه

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، سرهنگ مهدی توانگر افزود: صبح امروز یک دوچرخه سوار حوالی ساعت ۹:۳۰ به دلیل رعایت نکردن حق تقدم و ورود از قسمت فرعی خیابان به قسمت اصلی با یک دستگاه خودروی هایس برخورد و به علت ضربه شدید به سر و شدت جراحات وارد شده به بیمارستان منتقل شد.

رئیس پلیس راهور کیش از راکبان وسایل نقلیه موتوری و خودرویی و دوچرخه سواران درخواست کرد با رعایت مقررات رانندگی به ویژه حق تقدم در معابر و خیابان ها تردد کنند و قبل از سوار شدن به دوچرخه و موتورشارژی حتما کلاه ایمنی استفاده کنند.

مهشید ذاکر مسئول روابط عمومی بیمارستان کیش نیز افزود: مرد جوان با شدت جراحات ناشی از تصادف به بیمارستان منتقل شد و به دلیل شدت جراحات وارد شده و ضربه به سر متاسفانه جان خود را از دست داد. 

به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.