روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Friday, 10 May , 2024
امروز : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 3 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 1120
  پرینتخانه » استان تاریخ انتشار : 07 اسفند 1398 - 10:46 | | ارسال توسط :
سخنگوی استانداری هرمزگان:

تصمیم‌گیری در خصوص تعطیلات بلند مدت توسط استانداری هرمزگان اعلام می شود

سخنگوی استانداری هرمزگان خبر منتشر شده به نقل از استاندار هرمزگان در فضای مجازی در خصوص تعطیلی مدارس و دانشگاه‌های استان هرمزگان تا پایان تعطیلات نوروز را تکذیب کرد.

سخنگوی استانداری هرمزگان خبر منتشر شده به نقل از استاندار هرمزگان در فضای مجازی در خصوص تعطیلی مدارس و دانشگاه‌های استان هرمزگان تا پایان تعطیلات نوروز را تکذیب کرد.

به گزارش روزنامه اخبار کیشاز ایسنا فاطمه رکن الدینی گفت: تصمیم‌گیری در خصوص این میزان از تعطیلات بلند مدت، تنها از طریق شورای مربوطه در استانداری و دستگاه های متولی در سطح کشور و استانی انجام می‌شود و با شایعه پراکنان از طریق پلیس فتا در این موضوع برخورد قانونی خواهد شد.

وی افزود: در حال حاضر بنا به درخواست و پیشنهاد روسای دانشگاه ها و مدیرکل آموزش و پرورش و طبق موافقت استانداری هرمزگان برای پیشگیری از بیماری کرونا، مدارس و دانشگاه‌های استان هرمزگان تا پایان هفته جاری تعطیل خواهند بود.

وی ادامه داد: خبر منتشر شده به نقل از استاندار هرمزگان در فضای مجازی در خصوص تعطیلی مدارس و دانشگاه‌های استان هرمزگان تا پایان تعطیلات نوروز، فاقد واقعیت بوده و تکذیب می‌شود.

سخنگوی استانداری هرمزگان افزود: از مردم شریف استان هرمزگان می خواهیم تا اخبار موثق را تنها از طریق رسانه‌ها و خبرگزاری‌های رسمی، صداوسیما و سایت و کانال رسمی استانداری هرمزگان پیگیری کنند و به شایعات توجهی نداشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: اگر تصمیم جدیدی در این خصوص چه در سطح استان و چه در سطح کشور اتخاذ شود، به صورت رسمی اطلاع رسانی خواهد شد.

نویسنده : تحریریه اخبار کیش | منبع خبر : ایسنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.