روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Friday, 26 April , 2024
امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 40212
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, فرهنگی تاریخ انتشار : 11 اردیبهشت 1402 - 14:02 | | ارسال توسط :

تقدیر از مدیریت سلامت در ایام همه گیری کرونا در کیش

سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش سرعت عمل، برنامه ریزی و آگاه سازی در حوزه‌های مختلف سلامت را از اقدامات مطلوب مرکز بهداشت برشمرد و افزود: چرخه مدیریت سلامت در ایام همه گیری کرونا در کیش قابل تقدیر است.
تقدیر از مدیریت سلامت در ایام همه گیری کرونا در کیش

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، سعید پورزادی با قدردانی از تلاش‌های دست اندرکاران حوزه سلامت به ویژه در ایام همه گیری ویروس کرونا و خدمات مرکز بهداشت در ایام تعطیلات نوروز، افزود: کار‌های بسیار ارزنده و قابل تقدیری توسط کارکنان مرکز بهداشت انجام شده است که قابل توجه و تقدیر است.

وی با بیان مشارکت خوب مردم در کنترل ویروس کرونا در کیش، افزود: مرکز بهداشت با فراهم کردن مشارکت و همراهی مردم در این حوزه عملکرد مطلوبی داشته است و اگر مردم در اجرای طرح‌ها همراهی نداشته باشند موفقیتی به دست نخواهد آمد.

پورزادی با اشاره به وجود پشه آئدس در کیش بر لزوم توجه ویژه به بهسازی محیط و فضا‌های آلوده اشاره کرد و بر تشکیل کمیته‌ای برای رسیدگی به این موضوع با مشارکت ارگان‌ها و نهاد‌های مرتبط تاکید کرد.

سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش ابراز امیدواری کرد با تشکیل این کمیته محیط‌های آلوده شناسایی و با قدرت نسبت به بهسازی آن‌ها اقدام لازم انجام شود.

دکتر محمدرضا رضانیا رئیس مرکز بهداشت کیش نیز در این دیدار با بیان عملکرد یک سال گذشته مرکز بهداشت از حمایت‌های سازمان منطقه آزاد تشکر کرد و افزود: از نهم تا ۱۵ اردیبهشت به عنوان هفته سلامت نامگذاری شده است و این هفته  فرصت خوبی برای اطلاع رسانی خدمات و دستاورد‌های حوزه سلامت است.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
برچسب ها
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.