روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Tuesday, 30 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 22 شوال 1445
شناسه خبر : 11234
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, بیمارستان تاریخ انتشار : 29 آذر 1399 - 6:53 | | ارسال توسط :

تقدیر اصحاب رسانه از کادر درمان بیمارستان کیش به بهانه روز پرستار

بیش از 10 ماه است که ویروس منحوس کرونا زندگی را برای مردم جهان سخت کرده است. در این میان کادر بهداشت و درمان به ویژه پزشکان و پرستاران که در خط مقدم مبارزه با کرونا هستند بیش از همه در معرض درگیری با این بیماری سخت و ناجوانمردانه قرار داشته و دارند.

بیش از ۱۰ ماه است که ویروس منحوس کرونا زندگی را برای مردم جهان سخت کرده است. در این میان کادر بهداشت و درمان به ویژه پزشکان و پرستاران که در خط مقدم مبارزه با کرونا هستند بیش از همه در معرض درگیری با این بیماری سخت و ناجوانمردانه قرار داشته و دارند.

به گزارش روزنامه اخبار کیش ، عدم رعایت اصول بهداشتی و توصیه های ایمنی در مقابله با این بیماری که بسیاری از جهانیان را مبتلا ساخته است موجب شده تا کادر بهداشت و درمان و متولیان این حوزه روزهای سخت و تلخی را گذرانده و مدت های طولانی از خانه و خانواده خود دور بمانند و برخی نیز با ابتلاء به این بیماری دار فانی را وداع گفته و به سوی معبود بشتابند.

در ابتدا با شیوع بیماری در جزیره کیش نیز همچون سرزمین اصلی و دیگر نقاط جهان محدودیت هایی برای ورود گردشگران، تردد و فعالیت های اقتصادی و اجتماعی ایجاد شد.

اگر چه کادردرمان بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی جزیره کیش روزهای بسیاری را بربالین بیماران کرونایی گذراندند  اما با همکاری تمامی مردم و مسئولان تعداد ابتلاء کاهش یافت تا حدی که پس از مدتی بیمارستان کیش خالی از بیماران بستری شد.

پس از مدتی و به مرور و به واسطه نیاز و ضرورت بازگشت به شرایط کار و فعالیت، محدودیت ها کاسته و فعالیت ها آغاز شد و در این میان تاخت و تاز کرونا موجب بروز پیک دوم بیماری شد.

این بار نیز کادر بهداشت و درمان کیش همچون پیک اول، مردانه و با تمام وجود در مقابل بیماری ایستاده و خالصانه بربالین بیماران حضور یافتند.

ساکنان جزیره مرجانی کیش اگر چه تمام تلاش و همت خود را به کار گرفته اند تا ویروس کرونا را از جزیره کیش برای همیشه تبعید کنند اما متاسفانه حضور برخی میهمانان به این خاکپاره مرجانی که اعتقادی به رعایت اصول بهداشتی ندارند همچنان زمینه را برای جولان کرونا فراهم می کند. و در این بین کادر درمان به ویژه پرستاران که در خط مقدم بیماری با این ویروس مبارزه کرده و برای نابودی آن تمام همت و تلاش خود را به کار گرفته اند بیشترین آسیب را از این بی توجهی خواهند دید.

اصحاب رسانه کیش همانند دیگر مردمان سرزمین کهن ایران زمین خود را مدیون تلاش ها و شب بیداری و خدمت خالصانه پزشکان، پرستاران و تمامی کادر بهداشت و درمان کیش می دانند که روزها و شب های بسیاری را به جای اینکه در کنار خانواده خود زمان را سپری کنند برای نجات انسان هایی صرف می کنند که شاید حتی نام و نشان آنان را نمی دانند.

به همین منظور جمعی از اصحاب رسانه کیش با حضور در بیمارستان کیش با اهداء لوح تقدیر و شاخه های گلی نشأت گرفته از مهری بیکران تلاش کردند که اعلام کنند که لحظه ای از یاد این بزرگ مردان و زنان غیور ایران زمین غافل نبوده و نخواهند بود.

درود بر همت و غیرت زنان و مردانی که خود را وقف سلامت جامعه انسانی کرده اند.

نویسنده : زیبا حسین زاده | منبع خبر : اخبار کیش
برچسب ها
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.