روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 24 شوال 1445
شناسه خبر : 43977
  پرینتخانه » اقتصادی تاریخ انتشار : 11 شهریور 1402 - 17:09 | | ارسال توسط :
رئیس سازمان برنامه و بودجه

تقدیر رهبر انقلاب از عملکرد اقتصادی دولت سیزدهم، تزریق خون تازه در رگ‌های دولت بود

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با تاکید بر اینکه دغدغه دولت سیزدهم، حل مشکلات مردم، تأمین امنیت، آسایش و رفاه بیشتر است، گفت: فرمایشات ارزنده مقام معظم رهبری در تقدیر از عملکرد اقتصادی و دستاوردهای دوساله دولت سیزدهم، همچون تزریق خون تازه در رگ‌های دولت است.
تقدیر رهبر انقلاب از عملکرد اقتصادی دولت سیزدهم، تزریق خون تازه در رگ‌های دولت بود

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا،«داود منظور»  در خصوص تمجید رهبر معظم انقلاب اسلامی از عملکرد اقتصادی دولت سیزدهم، اظهار داشت: دیدار روز چهارشنبه (هشتم شهریورماه) رئیس‌جمهور و اعضای هیئت دولت با مقام معظم رهبری به مناسبت هفته دولت و سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر، فرصت بسیار مغتنمی بود که ضمن ارائه گزارشی از عملکرد دوساله دولت توسط رئیس جمهور به محضر معظم له، اعضای دولت در جریان تحلیل‌ها و دیدگاه‌های راهگشای ایشان درباره مسائل مختلف کشور قرار بگیرند.

وی ضمن قدردانی از فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر پیشرفت تعداد قابل توجهی از شاخص‌های اقتصاد کلان، افزود: دولت مردمی سیزدهم، خود را متعهد به تحقق آرمان‌های گران‌بهای انقلاب اسلامی در خصوص تحقق عدالت و رفاه برای آحاد مردم می‌داند.

معاون رئیس جمهور ادامه داد: تمام هم و غم اعضای دولت، به‌ویژه تیم اقتصادی، پس از جلب رضایت خداوند متعال، عملیاتی ساختن منویات مقام معظم رهبری در حوزه معیشت مردم و کاهش مشکلات اقتصادی کشور است.

منظور گفت: کسب این دستاوردها در دولت سیزدهم جز با توکل به خداوند متعال و بهره‌گیری از توان داخلی و ظرفیت‌های کارشناسی و مردمی و پایبندی به اصول علمی و تخصصی حاصل نمی‌شد و دولت سیزدهم در ادامه مسیر خود نیز ضمن نصب‌العین قرار دادن رهنمودها و تذکرهای حکیمانه مقام معظم رهبری در خصوص حرکت پرشتاب برای بهبود اوضاع اقتصادی و معیشتی مردم، اعتماد کم‌نظیر رهبری و همراهی و همدلی مردم با دولت را سرمایه‌ای بزرگ برای خود می‌داند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور تاکید کرد: فرمایشات ارزنده مقام معظم رهبری در تقدیر از عملکرد اقتصادی و دستاوردهای دوساله دولت سیزدهم، همچون تزریق خون تازه در رگ‌های دولت بود و تک تک اعضای هیئت دولت، رهنمودها و تذکرهای ایشان را نصب‌العین فعالیت خود می‌دانند.

وی گفت: دغدغه دولت سیزدهم، حل مشکلات مردم، تأمین امنیت، آسایش و رفاه بیشتر است و اعضای دولت خود را متعهد می‌دانند با کار و کوشش شبانه‌روزی و جهادی، زندگی را به کام مردم کشور شیرین‌تر کنند.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.