روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 1770
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش تاریخ انتشار : 15 اردیبهشت 1399 - 19:25 | | ارسال توسط :
در راستای کمک های مومنانه در کیش :

تقدیر فرمانده ناحیه سپاه کیش از خیرین طرح مواسات و همدلی

در راستای کمک‌های مومنانه در کیش ،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش، از خیرین طرح مواسات و همدلی در جزیره کیش تقدیر و تشکر نمود.
تقدیر فرمانده ناحیه سپاه کیش از خیرین طرح مواسات و همدلی

در راستای کمک‌های مومنانه در کیش ،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش، از خیرین طرح مواسات و همدلی در جزیره کیش تقدیر و تشکر نمود.

به گزارش روزنامه اخبارکیش از بسیج هرمزگان، فرمانده ناحیه کیش  با تقدیر از نقش خیرین و حضور آنها در فراخوان ملی طرح مومنانه مقام معظم رهبری در قالب طرح مواسات خاطرنشان کرد: در ماه مبارک رمضان و برای حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه، خیرین همانند گذشته درمسیر خدا پسندانه نقش محوری را داشته‌اند.

 سرهنگ پاسدار شهدادکناری تصریح کرد :در راستای تحقق تدابیر و فرامین رهبر معظم انقلاب در سخنرانی تلویزیونی روز نیمه شعبان با هدف به صحنه آوردن کمک‌های مردمی برای حمایت از خانواده‌های نیازمند و صاحبان مشاغل آسیب دیده از کرونا، رزمایش سراسری “کمک مومنانه” توسط حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج، خیرین، معتمدین شهر همزمان با میلاد خجسته و نورانی امام زمان (عج) آغاز شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کیش گفت: در ماه پر فضیلت رمضان، ماه انفاق و کمک به مستمندان از تمامی خیرین و سازمان‌ها خواستاریم که پایگاه‌های بسیج را در این امر خداپسندانه یاری دهند.

کناری افزود: با همدلی و مشارکت همه جانبه در کنار محرومان و نیازمندان جامعه هستیم تا شرایط بحرانی کرونا آسیبی به آنان وارد نکند از این رو تمام پایگاه‌های بسیج کیش در این زمینه فعال شده‌اند.

فرمانده ناحیه سپاه کیش در ادامه نیز ضمن قدردانی از زحمات جامعه پزشکی کشور در مبارزه با ویروس کرونا گفت: مردم این جزیره در قالب طرح کمک‌های مومنانه پویش‌های مردمی خوبی را با محوریت سپاه ناحیه تشکیل داده و به طرح “کمک مومنانه” رهبری لبیک گفتند.

نویسنده : تحریریه اخبار کیش | منبع خبر : بسیج هرمزگان
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.