روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Monday, 6 May , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 28 شوال 1445
شناسه خبر : 3993
  پرینتخانه » استان, ایران تاریخ انتشار : 18 تیر 1399 - 12:46 | | ارسال توسط :
استاندارهرمزگان:

تمامی خدمات به صورت غیرحضوری به مردم ارائه شود

استاندار هرمزگان گفت: مدیران برنامه ریزی کنند تا کارکنان به صورت مناسب دورکاری انجام داده و خدمات رسانی به مردم نیز در صورت امکان به صورت غیرحضوری و بدون مراجعه ارباب رجوع به ادارات باشد.
تمامی خدمات به صورت غیرحضوری به مردم ارائه شود

استاندار هرمزگان گفت: مدیران برنامه ریزی کنند تا کارکنان به صورت مناسب دورکاری انجام داده و خدمات رسانی به مردم نیز در صورت امکان به صورت غیرحضوری و بدون مراجعه ارباب رجوع به ادارات باشد.

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا، فریدون همتی در نشست ستاد استانی مدیریت کرونا افزود: دستگاه‌ها وظیفه دارند زیرساخت‌های لازم را برای خدمات رسانی مناسب الکترونیکی به نیروهای شاغل خود فراهم کنند.

وی اضافه کرد: ارائه خدمات الکترونیکی و غیرحضوری در ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان هرمزگان تقویت شود و افزایش یابد.

همه کارکنان وارباب رجوع ماسک داشته باشند

استاندار هرمزگان اذعان داشت: فرمانداران در شهرستان‌ها نظارت جدی بر بانک‌ها، مراکز خرید، پاساژها، بازارها، انواع صنف‌ها، اماکن پرخطر و بویژه دفاتر پیشخوان دولت، جهت رعایت پروتکل‌ها و استفاده از ماسک داشته باشند و نیروی انتظامی نیز با مداخله به موقع با متخلفان برخورد کند.

همتی اضافه کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها نیز مکلف هستند، اگر ارباب رجوع ماسک نداشت در اختیار آنان قرار دهد.

وی بیان داشت: ورود و فعالیت کارکنان در ادارات بدون ماسک ممنوع است و مدیران دستگاه‌ها به کارکنان در این خصوص تاکید کنند و بازرسان و فرمانداران با متخلفان برخورد جدی داشته باشند.

گروه‌های بازرسی بر بازار و ادارات نظارت دارند

استاندار هرمزگان یادآورشد: برای ضمانت اجرایی محدودیت‌های در نظرگرفته شده برای مقابله با کرونا در استان، گروه‌های بازرسی به صورت گسترده نظارت بر بنگاه‌های اقتصادی و تولیدی، اصناف، پاساژها، بازارها، بانک‌ها، دفاتر خدمات عمومی، ادارات و سایر محل‌های مراجعه مردم را انجام می‌دهند.

همتی ادامه دارد: با توجه به اجباری شدن استفاده از ماسک در همه اماکن عمومی و محل‌های فعالیت مشاغل مختلف، در بازارها، پاساژها و واحدهای صنفی، فروشنده و مشتری باید از ماسک استفاده کنند و در صورت مشاهده استفاده نکردن از ماسک، علاوه بر برخورد با مالکان واحد صنفی و مسوولان بازار و پاساژ متخلف و جریمه، این اماکن توسط بازرسان و تعزیرات حکومتی پلمب خواهند شد.

جسد متوفیان کرونایی برای دفن به خانواده‌ها واگذارنشود

استاندار هرمزگان گفت: جسد متوفیان ناشی از بیماری کرونا به هیچ عنوان نباید برای انجام فرآیند تدفین به خانواده‌ها واگذار شود و دستگاه‌های متولی وظیفه دارند این امور را به نحو احسن انجام دهند.

همتی افزود: دانشگاه علوم پزشکی، مرکز بهداشت و شهرداری هر سه موظف هستند، تمامی پروتکل‌های مربوط به انتقال، غسل و تدفین اجساد متوفیان ناشی از بیماری کرونا را به طور دقیق از بیمارستان تا آرامستان انجام دهند.

وی بیان داشت: در این زمینه خانواده‌های جان باختگان نباید دغدغه داشته باشند و دستگاه‌های مسوول مکلف به اجرای کامل این فرآیند هستند.

نویسنده : تحریریه اخبار کیش | منبع خبر : ایرنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.