روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 37865
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اجتماعی تاریخ انتشار : 09 بهمن 1401 - 10:25 | | ارسال توسط :
قرعه کشی مرحله اول جشنواره ماه عسل؛

تمدید نام نویسی مرحله دوم قرعه کشی جشنواره ماه عسل کیش

مشاور و مسئول پیگیری ویژه سازمان منطقه آزاد کیش، با اشاره به قرعه کشی مرحله اول جشنواره ماه عسل از تمدید نام نویسی برای مرحله دوم خبر داد.
تمدید نام نویسی مرحله دوم قرعه کشی جشنواره ماه عسل کیش

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، سید علیرضا فاطمیان پور گفت: با توجه به استقبال گسترده و درخواست‌های مردمی برای تکمیل مدارک مورد نیاز و شرکت در قرعه کشی جشنواره، نام نویسی تا ۱۲ بهمن تمدید شد.

وی با اشاره به این که مرحله نخست این قرعه کشی امروز یکشنبه نهم بهمن برگزار می‌شود، افزود: متقاضیان برای شرکت در مرحله دوم قرعه کشی تا ۱۲ بهمن فرصت دارند تا نسبت به تکمیل مدارک و نمایه سازی اطلاعات خود در سامانه maheasal.kish.ir اقدام کنند.

وی از تسهیل شرایط نام نویسی در قرعه کشی این رویداد بزرگ فرهنگی خبر داد و افزود: جزیره کیش میزبان شمار زیادی از شرکت کنندگان در این رویداد فرهنگی خواهد بود و متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سامانه این جشنواره مراجعه کنند.

سید علیرضا فاطمیان پور با بیان اینکه نتایج مرحله نخست این قرعه کشی امروز یکشنبه نهم بهمن اطلاع رسانی خواهد شد، اظهار داشت: مرحله دوم قرعه کشی چهارشنبه ۱۲ بهمن برگزار می‌شود و نتایج آن نیز سیزدهم بهمن اعلام خواهد شد.

وی افزود: جشنواره ماه عسل با دو هدف ترویج و ترغیب جوانان کشور به امر ازدواج و فرزند آوری و توسعه گردشگری خانوادگی و همچنین با رویکرد ترغیب مشتریان وفادار برای سفر به منطقه آزاد کیش برگزار خواهد شد.

مشاور و مسئول پیگیری ویژه سازمان منطقه آزاد کیش خاطرنشان کرد: اجرای این طرح ظرفیتی در حوزه گردشگری خانواده و ویژه زوج‌های جوان است و با توجه به توانایی سازمان منطقه آزاد کیش میزبان  ۵۰۰ هزار زوجی که در سال ۱۴۰۱ ازدواج کرده اند، خواهد بود.

به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.