روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Monday, 6 May , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 28 شوال 1445
شناسه خبر : 45085
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اقتصادی تاریخ انتشار : 19 مهر 1402 - 14:39 | | ارسال توسط :

تمرکز دولت بر توسعه گردشگری؛ بودجه گردشگری مناطق آزاد افزایش یافت

مدیرکل گردشگری و میراث فرهنگی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد کشور با اشاره به توجه دولت به توسعه گردشگری گفت: طی سال جاری بودجه فرهنگی وگردشگری مناطق آزاد ۱۳ درصد افزایش یافت.
تمرکز دولت بر توسعه گردشگری؛ بودجه گردشگری مناطق آزاد افزایش یافت

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا، «محمد فرزاد میرزایی» روز چهارشنبه در بیست و سومین هم اندیشی و دانش افزایی معاونان و مدیران فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان‌های مناطق آزاد کشور به افزایش ۲۱ درصدی بودجه در حوزه گردشگری سلامت اشاره کرد و افزود: بودجه گردشگری ورزشی این مناطق نیز ۱۷ درصد افزایش یافت.

وی با تاکید بر ضرورت معرفی جاذبه‌های گردشگری در عرصه ملی و بین المللی، بیان کرد: بودجه معرفی جاذبه‌های گردشگری نیز ۱۵ درصد افزایش یافت تا گام‌های موثری در این راستا برداشته شود.

مدیرکل گردشگری و میراث فرهنگی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد کشور با تاکید بر نگاه راهبردی کلان و بلند مدت به مسائل گردشگری در سازمان گ‌های مناطق آزاد، اظهار کرد: در بودجه سال جاری مقرر شده تا تمرکز بر اجرای برنامه‌های ملی و بین المللی باشد.

وی‌ با بیان اینکه مناطق آزاد امروز از حضور در رویدادهای بین المللی نهایت استفاده را می‌برد، اضافه کرد: ۱۳۰ بسته سرمایه گذاری گردشگری به ارزش یک میلیارد دلار در نمایشگاه سلیمانیه عراق ارائه شد که نقطه قوتی برای مناطق آزاد کشور محسوب می شود.

« میرزایی»با تاکید بر حفظ جایگاه و شان معاونت گردشگری در چارت سازمانی، افزود: جایگاه گردشگری در چارت سازمانی مناطق آزاد با تمرکز بر ۲ منطقه قشم و کیش باید حفظ شود چراکه این دو منطقه سالانه بالغ بر ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر گردشگر می پذیرند.

وی برای حمایت از اجرای برنامه‌های مناطق آزاد در حوزه گردشگری اعلام آمادگی کرد و گفت: همگرایی و نگاه راهبردی کلان و بلند مدت به مسائل گردشگری، از جمله مواردی است که مدیران و مسئولان سازمان های مناطق آزاد باید مد نظر قرار دهند.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.