روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 24 شوال 1445
شناسه خبر : 1821
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش تاریخ انتشار : 20 اردیبهشت 1399 - 18:14 | | ارسال توسط :
فرمانده انتظامی ویژه کیش خبرداد:

توزیع ۱۵۰ بسته معیشتی با هدف حمایت از اقشار آسیب پذیر در کیش

فرمانده انتظامی ویژه کیش با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در اجرای رزمایش همدلی گفت: 8 قلم کالای اساسی در قالب 150 بسته حمایتی در میان اقشار آسیب پذیر توزیع شد.
توزیع ۱۵۰ بسته معیشتی با هدف حمایت از اقشار آسیب پذیر در کیش

فرمانده انتظامی ویژه کیش با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در اجرای رزمایش همدلی گفت: ۸ قلم کالای اساسی در قالب ۱۵۰ بسته حمایتی در میان اقشار آسیب پذیر توزیع شد.

به گزارش روزنامه اخبار کیش، علی اصغر جمالی صبح امروز در جمع خبرنگاران با تبریک ولادت مسعود کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) از توزیع ۱۵۰ بسته معیشتی به خانواده های کم درآمد جزیره کیش خبرداد.

وی با اشاره به فرمایشات فرمانده کل قوا در راستای حمایت از اقشار آسیب پذیر با اجرای رزمایش همدلی مومنانه، اظهار کرد: در جزیره کیش نیز فرماندهی انتظامی ویژه و دریابانی کیش با همراهی و همگامی نیروهای این فرماندهی به صورت خودجوش اقدام به تهیه اقلام ضروری و بسته های معیشتی کردند.

فرمانده انتظامی ویژه کیش با تاکید بر اهمیت تکریم خانوارهای کم درآمد افزود: در راستای کمک به خانواده های کمک درآمد و افرادی که با بروز و ظهور ویروس کرونا و شیوع بیماری درجزیره کیش دچار مشکلات معیشتی شده بودند همکاران این فرماندهی به یاریشان شتافتند و در روز ولادت کریم اهل بیت این بسته ها که شامل ۸ قلم کالای ضروری است در قالب ۱۵۰ بسته معیشتی تهیه و به این عزیزان تقدیم شد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: در همین راستا از سوی نمایندگی عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی ویژه کیش نیز مبالغی جهت شرکت در رزمایش همدلی مومنانه جمع آوری و به عقیدتی سیاسی ناجا ارسال شد تا در امر کمک به خانواده های کم درآمد مورد استفاده قرار گیرد.

نیروهای نظامی و انتظامی جزیره کیش در روزهای سخت کرونایی در کنار دیگر بخش ها و اقشار مختلف مردم حضور فعال و پررنگ داشته و علاوه بر تامین امنیت و آرامش و آسایش مردم از هیچ کمکی دریغ نکرده اند.

نویسنده : تحریریه اخبار کیش | منبع خبر : اخبار کیش
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.