روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1445
شناسه خبر : 36868
  پرینتخانه » علمی و فناوری تاریخ انتشار : 05 دی 1401 - 10:51 | | ارسال توسط :

توسعه ظرفیت تولید بزرگترین کارخانه تراشه سامسونگ

سامسونگ الکترونیکس با وجود پیش‌بینی‌هایی که از وقوع رکود اقتصادی شده است، قصد دارد ظرفیت تولید بزرگترین کارخانه نیمه رسانای خود را در سال ۲۰۲۳ افزایش دهد.
توسعه ظرفیت تولید بزرگترین کارخانه تراشه سامسونگ

 به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایسنا،این اقدام سامسونگ برخلاف تصمیم رقیبان تراشه سازی این شرکت کره جنوبی است که در بحبوجه کاهش تقاضا و اشباع موجودی، سرمایه‌گذاری‌های خود در ظرفیت تولید را تعدیل کرده‌اند.

تحلیلگران می‌گویند استمرار برنامه‌های سرمایه‌گذاری سامسونگ، احتمالا به این شرکت کمک خواهد کرد پس از بهبود تقاضا، سهم بیشتری در بازار تراشه‌های حافظه تصاحب کند و قیمت سهام این شرکت تقویت شود.

روزنامه “سئول اکونومیک دیلی” به نقل از منابع صنعتی آگاه، نوشت: سامسونگ قصد دارد ظرفیت تولید کارخانه پی ۳ در پئونگ-تائک را با افزایش ظرفیت ویفرهای ۱۲ اینچی برای تراشه حافظه DRAM، توسعه دهد. همچنین قصد دارد ظرفیت تولید تراشه که با استفاده از فناوری چهار نانومتری تولید می‌شود را افزایش دهد.

کارخانه پی ۳ که تولید تراشه‌های حافظه فلش ناند پیشرفته را امسال آغاز کرد، بزرگترین کارخانه تراشه سازی سامسونگ است.

بر اساس گزارش رویترز، این شرکت در اکتبر اعلام کرد برخلاف گرایش گسترده‌ای که در صنعت برای کاهش تولید وجود دارد، این شرکت تصمیم ندارد تولید تراشه را کاهش دهد تا تقاضای میان مدت و بلندمدت را تامین کند.

| منبع خبر : خبرگزاری ایسنا
برچسب ها
,
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.