روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Tuesday, 14 May , 2024
امروز : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 7 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 21078
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اجتماعی تاریخ انتشار : 09 شهریور 1400 - 17:14 | | ارسال توسط :

توقیف ۱۰ شناور غیرمجاز حمل مسافر به کیش

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش از توقیف ۱۰ فروند شناور متخلف حامل مسافر به مقصد جزیره کیش خبر داد.
توقیف ۱۰ شناور غیرمجاز حمل مسافر به کیش

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، سرهنگ علی اصغر جمالی، افزود: این شناور‌ها با ۳۱ سرنشین هنگام ورود به جزیره کیش به دست نیرو‌های پایگاه دریابانی و با همکاری بومیان جزیره، رصد و توقیف شدند.

وی علت توقیف این ۱۰ شناور را رعایت نکردن قوانین ابلاغی بویژه بی توجهی به ممنوعیت تردد‌ها برابر ابلاغیه شورای سلامت جزیره کیش و اقدام به جابه جایی مسافر برای ورود غیر قانونی به جزیره عنوان کرد و افزود: مالکان شناور‌ها و مسافران برای رسیدگی برابر قانون به مرجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ جمالی افزود: سلامت و آرامش مردم خط قرمز پلیس محسوب می‌شود و دریادلان این فرماندهی با هرگونه اقدامی که باعث از بین رفتن سلامت وامنیت و آرامش مردم شود، برخورد جدی خواهد شد.

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش افزود: توصیه می‌شود ساکنان جزیره کیش برای حفظ سلامتی وپیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا از سفر‌های غیر ضرور جدا خودداری کنند و رعایت دستورالعمل های بهداشتی را جدی بگیرند چرا که این بیماری ثابت کرده که کاملا خطرناک و کُشنده است.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.