روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 24 شوال 1445
شناسه خبر : 33186
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اجتماعی تاریخ انتشار : 09 مرداد 1401 - 9:23 | | ارسال توسط :

تولی و تبری تعیین مرز با دشمنان اهل بیت علیهم السلام

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: تولی و تبری، دوست داشتن و پیرو معصوم بودن و تعیین مرز با دشمنان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام است.
تولی و تبری تعیین مرز با دشمنان اهل بیت علیهم السلام

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، آیت الله سید احمد خاتمی در دومین شب از ماه محرم در جمع عزاداران حسینی در مسجد امام حسن مجتبی کیش، با بیان اینکه برخی از افراد منطق شان این است که هم امام معصوم را دوست دارند و هم دشمنان آن‌ها را گفت: این منطق، منطق قرآن و اهل بیت علیهم السلام نیست.

وی تاکید کرد: حجت ما در راه شناخت درست مسیر تولی و تبری، مواضع ولایت است و براساس مواضع رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌توان مسیر درست را شناخت.

آیت الله سید احمد خاتمی، افزود: آمریکا، استکبار، رژیم صهیونیستی و منافقین همواره کوشیده اند ما را از مسیر درست شناخت سعادت و ولایت منحرف سازند.

وی تصریح کرد: برای شناخت نهضت سرور و سالار شهیدان سه منبع شامل تاریخ، سخنان امام حسین (ع) و زیارت نامه ائمه اطهار علیه السلام می‌توانند راهنمای خوبی باشند.

عزاداران حسینی جزیره کیش در دومین شب از ماه محرم، با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی با حضور در مسجد امام حسن مجتبی کیش به عزاداری پرداختند.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.