روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Saturday, 18 May , 2024
امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 11 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 30639
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اجتماعی تاریخ انتشار : 02 خرداد 1401 - 16:07 | | ارسال توسط :

ثبت ۱۶ هزار فقره تخلف رانندگی در کیش

رئیس پلیس راهور کیش از ثبت بیش از ۱۶ هزار فقره تخلف و اعمال قانون از سوی دوربین‌ها و افسران پلیس، برای رانندگان متخلف خبر داد.
ثبت ۱۶ هزار فقره تخلف رانندگی در کیش

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، سرهنگ مهدی توانگر، گفت: استفاده از تلفن همراه و توجه نکردن به جلو از سوی رانندگان مهمترین عوامل بروز سوانح رانندگی در کیش است.

وی با اشاره به بروز چند فقره تصادف در سطح معابر جزیره کیش در ماه گذشته، افزود: امسال شاهد رشد آمار‌های تصادف نسبت به اردیبهشت سال گذشته بودیم.

وی افزود: تغییر مسیر ناگهانی، رعایت نکردن حق تقدم، توجه نداشتن به جلو ناشی از استفاده از تلفن همراه از عوامل اصلی و تاثیر گذار در وقوع تصادف و تخلف‌های رانندگی است.

سرهنگ توانگر گفت: تیم‌های محسوس و نامحسوس پلیس راهور کیش با حضور ۲۴ ساعته در حال رصد فعالیت‌های ترافیکی هستند.

وی گفت: آموزش‌های روزانه، اهدای گل و دفترچه قانون به رانندگان قانونمند، آموزش از طریق فضای مجازی از اقدامات پیشگیرانه پلیس راهور در جزیره کیش است.

رئیس پلیس راهور کیش با اشاره به اینکه فرهنگ رانندگی کیش با اختلاف در بهترین سطح در مقایسه با سایر نقاط کشور است، تصریح کرد: ساکنان هرگونه تخلف رانندگی را با شماره ۱۲۰ به پلیس راهور اعلام کنند.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
برچسب ها
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.