روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Monday, 13 May , 2024
امروز : دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 6 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 45428
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, فرهنگی تاریخ انتشار : 01 آبان 1402 - 10:16 | | ارسال توسط :

جایگاه غیرقابل انکار آموزش و پرورش در پدافند غیر عامل دانش آموزی

مدیر آموزش و پرورش منطقه آزاد کیش بر نقش غیرقابل انکار آموزش و پرورش در آموزش پدافند غیر عامل به دانش آموزان تاکید کرد.
جایگاه غیرقابل انکار آموزش و پرورش در پدافند غیر عامل دانش آموزی

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، صالح بهرام پور در نشست پدافند غیرعامل دانش آموزی آموزش و پرورش کیش، گفت: پدافند غیرعامل مقوله‌ای با اهمیت و در راستای بند‌های شش گانه سند تحول بنیادین وزارت آموزش و پرورش است و باید فرهنگیان و دانش‌آموزان نسبت به اهمیت آن با توجه به پیچیدگی‌ها و تهدیدات امروزه آگاهی لازم را داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه حملات و تهدیدات دشمن در حوزه علمی است، گفت: دانش‌آموزان با کسب علم و دانش کشور را در برابر تهدیدات محفوظ نگه دارند.

دبیر جلسه و کارشناس حراست آموزش و پرورش کیش نیز در این نشست با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره پدافند غیرعامل، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال ۹۴ نیز با اشاره به اهمیت پدافند غیرعامل فرمودند: لازم است اقدامات مؤثر در حوزه پدافند غیرعامل با کار بسیجی صورت گیرد و از مصونیت کشور و آمادگی لازم دفاعی در برابر دشمن اطمینان حاصل شود.

آزادی، گفت: هفته نکوداشت پدافند غیر عامل دانش آموزی امسال با شعار ایران پایدار به وسعت ایمان به بلندای امید از ۳ تا ۱۰ آبان در مدارس جزیره کیش با نواختن زنگ پدافند در راستای تقویت ملی، مدهبی و اخلاقی دانش آموزان آغاز خواهد شد.

دبیر جلسه پدافند غیرعامل دانش آموزی با تاکید و لزوم اجرای کامل شیوه نامه تشکیل کمیته دانش آموزی پدافند غیرعامل مدرسه محور و دانش آموز بنیان افزود: مصونیت سازی دانش آموزان از درون و ایمان و باور داشتن به توانایی‌های آنان یکی از مهمترین اهداف پدافند غیرعامل دانش آموزی است.

آزادی با اشاره به محور‌های پدافند غیرعامل دانش آموزی شامل زیستی، مردم محوری، پدافند شیمیایی و پرتوی، پدافند سایبری و الکترونیک، پدافند اقتصادی، پدافند فرهنگی، شناسایی تهدیدات و آمادگی و تاب آوری افزود: تشکل‌های دانش آموزی در مدارس در راستای محور‌های هشتگانه پدافند غیر عامل در مدارس متناسب با ویژگی دانش آموزان با همکاری مدیران مدارس انجام می‌شود.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
برچسب ها
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.