روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Sunday, 5 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 27 شوال 1445
شناسه خبر : 6164
  پرینتخانه » استان, ایران, ورزشی تاریخ انتشار : 29 مرداد 1399 - 12:43 | | ارسال توسط :
داوطلب ریاست هیئت فوتبال هرمزگان:

حال فوتبال هرمزگان این روزها خوب نیست

داوطلب ریاست هیئت فوتبال هرمزگان گفت: معتقدم حال فوتبال هرمزگان این روزها خوب نیست و به دنبال ارتقا جایگاه آن هستم.
حال فوتبال هرمزگان این روزها خوب نیست

داوطلب ریاست هیئت فوتبال هرمزگان گفت: معتقدم حال فوتبال هرمزگان این روزها خوب نیست و به دنبال ارتقا جایگاه آن هستم.

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایسنا، مهدی دسینه در خصوص انگیزه اش از ثبت نام در انتخابات هیئت فوتبال هرمزگان، افزود: با توجه به سوابق بنده در عرصه ورزش و فوتبال و ۱۵ سال حضورم به صورت حرفه ای در فوتبال که از زمین خاکی خود را به چمن رساندم، این انگیزه و توان را در خود مشاهده کردم که می توانم در مسند هیئت فوتبال هرمزگان مفید واقع شوم.

وی با بیان اینکه در کنار سابقه فعالیت ورزشی، سابقه مدیریتی و اجرایی به ویژه در عرصه دانشگاه می تواند مکمل مناسبی برای موفقیت در سکانداری فوتبال هرمزگان باشد، خاطرنشان کرد: هرجا فعالیت کردم به بحث ورزش از نگاه دانشگاهی و تخصصی نگاه شده و همین موضوع باعث شده نگاه ورزشی و علمی در کنار هم سبب موفقیت شود.

دسینه با اشاره به اینکه تعامل دانشگاه و هیئت فوتبال می تواند گره گشای بخشی از مشکلات امروز فوتبال هرمزگان باشد، اضافه کرد: می توان از ظرفیت های زیرساختی و منابع انسانی دانشگاه در زمینه کمک به ورزش فوتبال و توسعه آن در سراسر استان بهره برد و به طور حتم این موضوع در اولویت برنامه هایم قرار دارد.

داوطلب ریاست هیئت فوتبال هرمزگان با بیان اینکه معتقدم حال فوتبال هرمزگان این روزها خوب نیست و به دنبال ارتقا جایگاه آن هستم، اظهار کرد: باید از پتانسیل افراد متخصص، جوان، پیشکسوتان و کارشناسان در کنار هم بهره برد تا بتوانیم به یک موفقیت دست یابیم و وجود هرکدام از این افراد می تواند گره گشا باشد.

وی با اشاره به اینکه چرا باید شهرهایی همچون سیرجان، رفسنجان، بوشه، اهواز و حتی شهربابک در فوتبال هرمزگان پیشی بگیرند، عنوان کرد: باید از وجود بنگاه های اقتصادی در استان هرمزگان بهره لازم را ببریم، موضوعی که تاکنون مغفول مانده و پیگیری جدی برای تحقق آن نشده است.

دسینه با بیان اینکه اگر مجمع هیئت فوتبال هرمزگان به بنده اعتماد کند با تعاملی که با مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس، استاندار و سایر کارشناسان و دستگاه های اجرایی صورت خواهد گرفت به طور حتم جایگاه فوتبال را در هرمزگان ارتقا خواهیم داد.

وی در پایان در خصوص نواب رئیس پیشنهادی اش به مجمع فوتبال هرمزگان گفت: تا آخرین روزهای مانده به انتخابات بررسی ها ادامه دارد و نواب رئیس قطعی خود را اعلام خواهم کرد و تا پایان انتخابات حاضر خواهم بود و به نفع هیچکس کنار نخواهیم کشید.

در پایان زمان یک هفته ای تعیین شده برای ثبت نام داوطلبین، عباس امینی زاده(رئیس فعلی هیئت فوتبال)، قاسم رنجبریان(دبیر سابق هیئت فوتبال)، عبدالمجید دبیبده(رئیس سابق هیئت فوتبال)، اسماعیل بواشه(عضو فعلی شورای شهر بندرعباس)، مهدی دسینه(رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم) و فرامرز عیانی(پیشکسوت و مربی فوتبال هرمزگان) شش نفری هستند که اقدام به نام نویسی کردند.

نویسنده : تحریریه اخبار کیش | منبع خبر : ایسنا
برچسب ها
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.