روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 20 شوال 1445
شناسه خبر : 43585
  پرینتخانه » اقتصادی تاریخ انتشار : 31 مرداد 1402 - 14:02 | | ارسال توسط :

حذف متقاضی نهضت ملی مسکن پرند در صورت عدم واریز اقساط در مهلت تعیین شده

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پرند گفت: متقاضیان نهضت ملی مسکن در این شهر در صورت عدم واریز اقساط (آورده) در مهلت تعیین شده طبق مصوبه شورای مسکن تهران حذف خواهند شد.
حذف متقاضی نهضت ملی مسکن پرند در صورت عدم واریز اقساط در مهلت تعیین شده

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا،آرش صیادی روز سه‌شنبه افزود: بر اساس مصوبه شورای مسکن استان تهران آن دسته از متقاضیان نهضت ملی مسکن پرند که تنها دو قسط از مبالغ اعلام شده را واریز نکنند، اخطار پیامکی واریز مبلغ ارسال خواهد شد و پس از آن نیز به متقاضی نسبت به واریز اقساط بعدی در مهلت تعیین شده اظهارنامه حذف ارسال می‌شود.

وی اضافه کرد: به منظور تامین منابع مالی احداث پروژه‌های نهضت ملی مسکن، متقاضیانی که پس از ارسال اظهارنامه نیز نسبت به واریز اقساط خود اقدام نکنند، از پروژه حذف و متقاضیان جدید جایگزین افراد بدحساب خواهد شد.

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پرند ادامه داد: بر همین اساس تاکنون ۱۵۰ اظهارنامه برای متقاضیانی که آورده خود را پرداخت نکرده و پیش از این اخطارهای لازم را دریافت کرده بودند ارسال شده است.

صیادی با اشاره به آغاز ساخت ۳۲ هزار واحد نهضت ملی مسکن در پرند، تصریح کرد: برای تعداد ۳۲ هزار واحدی که تعیین زمین شده برای ۲۷ هزار واحد سازنده تعیین و عملیات اجرایی و ساخت آنها آغاز شده است و برای باقیمانده فرآیند انتخاب سازنده در حال انجام است.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
برچسب ها
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.