روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Tuesday, 14 May , 2024
امروز : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 7 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 19183
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, سیاسی تاریخ انتشار : 15 تیر 1400 - 16:25 | | ارسال توسط :
امام جمعه کیش:

حضور بسیج و سپاه در عرصه اجتماعی موجب تقویت رابطه مردم و نظام شده است

امام جمعه کیش گفت: حضور نهادهای بر آمده از انقلاب مانند بسیج و سپاه در عرصه ها و فعالیت‌های اجتماعی موجب تقویت رابطه مردم با نظام می شود.
حضور بسیج و سپاه در عرصه اجتماعی موجب تقویت رابطه مردم و نظام شده است

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا حجت الاسلام احمد حسن‌زاده روز سه شنبه در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه کیش اظهار داشت: حضور در بطن جامعه مهمترین ویژگی نظام های مردمی در جامعه است که بسیج و سپاه پاسداران به عنوان مولود انقلاب توانسته اند این ویژگی را در عرصه های مختلف برای نظام جمهوری اسلامی به ارمغان بیاورند.

وی یاد آور شد: این حضور همواره موجب تقویت روحیه امید، تقویت ارتباط بین مردن و نظام و استحکام پشتیبانی مردم از انقلاب اسلامی می شود.

حجت‌الاسلام حسن‌زاده یاد آور شد: نتیجه این حضور در سال جاری با حضور پرشور مردم در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات ریاست جمهوری یه عینه دیده شده که با وجود تحریم ها و شیوع ویروس توانستند حماسه بیافرینند.

وی افزود: قبول مسوولیت در سپاه پاسداران نیز به واسطه این اهمیت بسیار خطیر بوده و انتظار می رود همگرایی موجود در جزیره تقویت شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش نیز در این آیین گفت: همگرایی و اتفاق نظر همه آحاد جامعه کیش مهمترین زیبایی باطنی جزیره است که نتیجه این مهم برتری یافتن منافع عمومی به منافع شخصی و سازمانی است.

حعفر آهنگران اضافه کرد: اخلاق مداری مهمترین علت این همگرایی است که از جزیره کیش باید به عنوان الگوی موثر حکمروایی در منطقه یاد کرد.

وی افزود: سپاه نیز در توسعه بیشترین تجربه را دارد و سازمان منطقه آزاد کیش انتظار دارد این نیرو همانند گذشته خادمان انقلاب و مردم کیش را در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف یاریگر باشد.

در این آیین سرهنگ دوم پاسدار محمد میرزاده به عنوان فرمانده سپاه ناحیه کیش معرفی و از خدمات سه ساله سرهنگ شهداد کُناری تقدیر د.

جزیره کیش هم اکنون ۴۳ هزار نفر جمعیت دارد و در ۱۸ کیلومتری کرانه باختری ایران واقع شده است.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.