روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Tuesday, 7 May , 2024
امروز : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 29 شوال 1445
شناسه خبر : 48417
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, سیاسی تاریخ انتشار : 05 اسفند 1402 - 15:52 | | ارسال توسط :
مدیرعامل منطقه آزاد کیش:

حضور رای اولی‌ها در انتخابات پاسخ قاطعی برای دشمنان خواهد داشت

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با تاکید بر ضرورت حضور تمامی اقشار مردم در انتخابات گفت: حضور پر شور رای اولی‌ها در پای صندوق‌های انتخابات پاسخ دندان شکنانه‌ای به فتنه‌گری‌های اخیر استکبار جهانی خواهد بود.
حضور رای اولی‌ها در انتخابات پاسخ قاطعی برای دشمنان خواهد داشت

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا، «رحیم سرهنگی» روز جمعه در در دیدار با بخشدار و اعضای هیات اجرایی انتخابات بخش کیش اظهار کرد: نقش مشارکت در آینده کشور و اهمیت انتخابات باید برای نسل جدید بازگو و آنان را نسبت به توطئه دشمنان جهت ایجاد نا امیدی در جامعه آگاه کرد.

وی مشارکت در انتخابات را یک وظیفه شرعی و ملی دانست و افزود: کیشوندان با حضور در پای صندوق‌های رای باید نشان دهند که نسبت به آینده کشور بی تفاوت نیستند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در دیدار با ائمه جمعه کیش با تاکید بر اینکه نامزدهای انتخاباتی مجلس شورای اسلامی از حوزه غرب هرمزگان برنامه‌های خود را برای مردم ارائه دهند، اضافه کرد: شفافیت سبب می‌شود تا مشارکت مردم در انتخابات نیز افزایش یابد.

وی با بیان اینکه جزیره کیش به نماینده‌ای مدیر، جسور و مطالبه‌گر نیاز دارد، اظهار کرد: نماینده این جزیره با شناخت دقیق به قوانین مناطق آزاد باید در مسیر رشد و توسعه این منطقه قدم بر

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفندماه جاری برگزار می‌شود.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.