روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Monday, 6 May , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 28 شوال 1445
شناسه خبر : 36435
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اقتصادی تاریخ انتشار : 19 آذر 1401 - 12:29 | | ارسال توسط :

حضور پر رنگ و معنادار روسیه در نمایشگاه بین المللی صنایع هوایی و هوانوردی کیش

کشور روسیه با تجهیزات پیشرفته و فن آوری های نوین صنعت هوایی و هوا نوردی حضور گسترده ای در یازدهمین نمایشگاه کیش خواهند داشت. بیش از ۸۰ شرکت داخلی و خارجی از کشور های روسیه، چین و اتیوپی اخرین دستاوردهای خود را به نمایش عموم خواهند گذاشت .
حضور پر رنگ و معنادار روسیه در نمایشگاه بین المللی صنایع هوایی و هوانوردی کیش

به گزارش روزنامه اخبار کیش به نقل از مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش ،به گفته دکتر ابراهیم پور ؛ هدف از برگزاری نمایشگاه بین­ المللی صنایع هوایی و هوانوردی ایران، استفاده از فرصت‌های فرارو در ابعاد داخلی و بین‌المللی به منظور انجام تعامل بین شرکت های داخلی و خارجی، ارائه قابلیت ها و پیشرفت های ج ا ا در حوزه این صنعت و معرفی شرکت های دانش بنیان است.
همچنین برگزاری جلسات، سخنرانی ها و کنفرانس های علمی و نشست های تخصصی با نمایندگان شرکت های خارجی، استفاده از فرصت های سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی در توسعه و بازسازی ناوگان هوایی، حضور دانشکده های هوافضایی، مراکز پژوهشی تولیدی و ساخت انواع پرنده، شرکت های پشتیبانی کننده صنایع هوایی و هوانوردی MRO از جمله برنامه‌های پیش بینی شده در این رویداد می باشد.
انواع هواپیما و بالگرد و پهپاد، انواع تجهیزات و قطعات صنعت هوایی ساخت داخل و خارج، معرفی و ارائه انواع خدمات هوایی و هوانوردی، تجهیزات فرودگاهی، اقلام مربوط به ساخت پله و صندلی هواپیما، نرم افزارهای هوایی، طراحهای دانش بنیان هوایی، شبیه سازهای پروازی، امور خدمات بالگردها، انواع محصولات فرهنگی هوایی از جمله محصولاتی است که در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار می گیرد.
همزمان با برگزاری این نمایشگاه “کنفرانس، نشست های علمی، میزگرد در زمینه ساخت، تعمیرات، پشتیبانی سیستم های هوایی، صنعت بالگرد، بحث های فضایی ماهواره، پرتاب گرها با حضور کشورهای خارجی برگزار خواهد شد.
همچنین در یازدهمین نمایشگاه هوایی رونمایی از تست موتور هواپیما توسط شرکت مپنا انجام می شود.
لازم به ذکر است مراسم افتتاحیه یازدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع هوایی و هوانوردی ایران ساعت ۹ صبح سه شنبه ۲۲ آذر در مرکز همایش های بین المللی و نمایشگاه هوایی و هوانوردی نیز از ساعت ۹ و سی دقیقه صبح تا ۱۶ و سی دقیقه در مرکز نمایشگاه های بین المللی کیش برگزار می شود و تا ۲۵ آذر ادامه خواهد داشت.
در حال حاضر سالن برگزاری این نمایشگاه صحنه ای متفاوت از نمایشگاه های گذشته دارد و تحولی چشمگیر نسبت به نمایشگاه های گذشته اتفاق افتاده است که نشان از حضور پررنگ شرکت های خارجی دارد.

| منبع خبر : روزنامه اخبار کیش
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.