روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Wednesday, 1 May , 2024
امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 23 شوال 1445
شناسه خبر : 19618
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اقتصادی تاریخ انتشار : 28 تیر 1400 - 12:29 | | ارسال توسط :

حل مشکل مسکن ساکنان و کارمندان جزیره کیش

مدیر عامل سازمان منطقه‌ی آزاد کیش گفت: با اجرای برنامه‌های مختلف و ساخت خانه‌های استیجاری در کیش، مشکل مسکن ساکنان و کارمندان در جزیره حل خواهد شد.

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، جعفر آهنگران در گفتکوی اختصاصی با اشاره به اجرای طرح ملی مسکن در جزیره کیش گفت: اولین اقدام طرح ملی مسکن است که در گذشته تفاهم ساخت آن انجام شد و با تخصیص زمین بتوانیم واحد‌های مسکونی با همکاری وزرات راه و شهرسازی را احداث کنیم و با قیمت‌های مناسب به افراد دارای شرایط که می‌بایست مراحلی را بگذرانند واگذار کنیم.

وی افزود: همکاری با بخش غیردولتی و تخصیص یک زمین ۸۵ هکتاری از سوی استانداری هرمزگان نیز برای احداث یک مجموعه ۱۰ هزار واحدی در بندر گرزه دیگر طرح احداث واحدهای مسکونی برای ساکنان جزیره کیش است.

مدیرعامل منطقه آزاد کیش گفت: ساخت واحد‌های مسکونی دو طبقه برای متقاضیان حقوقی با همکاری صنوف یکی دیگر از برنامه‌های سازمان منطقه آزاد کیش است.

آهنگران گفت: در این طرح زمین‌های برای ساخت مسکن نیرو‌های مشغول به کار در واحد‌های مختلف دولتی و غیر دولتی در نظر گرفته خواهد شد.

وی گفت: کمیته‌ای تعیین شده است که در خصوص واحد‌های پیش ساخته استیجاری برنامه ریزی کند تا در مدت کوتاه ساخته شوند و در اختیار متقاضیان حقوقی و شرکت‌ها قرار داده شوند.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.