روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Saturday, 18 May , 2024
امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 11 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 33348
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, فرهنگی تاریخ انتشار : 14 مرداد 1401 - 10:18 | | ارسال توسط :
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش:

خانه هنرمندان کیش ایجاد می‌شود

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: خانه هنرمندان این جزیره به منظور حمایت از این اقشار ایجاد می‌شود.
خانه هنرمندان کیش ایجاد می‌شود

مهدی کشاورز شامگاه پنجشنبه در دیدار با هنرمندان جزیره با اشاره به دغدغه آنها اظهار داشت: این چالش ها و دغدغه ها با همکاری این سازمان و هنرمندان قابل حل است و برای رفع آنها تمام تلاش خود را می کنیم.
وی افزود: معتقدم هنرمندان نگین جامعه هستند و همراه به عنوان الگو به آنان نگاه شده است و انتظار می رود با هنر خود در جامعه امید آفرینی کنند.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با بیان اینکه قبول دارم در سال های گذشته در حق هنرمندان برخی کم کاری ها شده است و بابت آن شرمنده آنان هستم، اضافه کرد: مشکلات و چالش های این قشر در مدت زمان کوتاهی به وجود نیامده و برای حل آنها نیازمند زمان هستیم و سازمان منطقه آزاد کیش برای تک تک مشکلات در حال چاره اندیشی است.
وی یاداور شد: ایجاد خانه هنرمندان به عنوان یکی از وظایف این سازمان منطقه آزاد کیش در حال پیگیری است و اقداماتی همچون به روز رسانی بانک اطلاعات  هنرمندان نیز در دستور کار قرار می گیرد.
سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به گلایه برخی از هنرمندان مبنی بر حذف جشنواره ها یادآور شد: هیچ جشنواره ای حذف نشده بلکه به دنبال ارتقای کیفی آنها و تغییر روش در اجرای آنها هستیم.
یاسر شاه پیری افزود: همچنین در برگزاری رویدادها، استفاده از توان هنرمندان بومی مهمترین اولویت این سازمان است.
استفاده از توان هنرمندان جزیره، جلوگیری از بوروکراسی اداری برای حمایت از هنرمندان، پیگیری برگزاری جشنواره ها، استفاده از ایده های اهالی هنر در رویدادها و پیگیری ارتقای جشنواره های جزیره در سطح ملی و بین المللی از جمله خواسته های هنرمندان حاضر در این جلسه بود.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.