روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 20 شوال 1445
شناسه خبر : 4539
  پرینتخانه » ایران, سیاسی تاریخ انتشار : 30 تیر 1399 - 10:54 | | ارسال توسط :
رییس کمیسیون بهداشت:

خطر شیوع کرونا در پاییز و زمستان جدی است

رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: درصورتی که فکر اساسی در رابطه با شیوع ویروس کرونا در کشور نشود، در پاییز و زمستان قطعا مشکلات جدی خواهیم داشت.

رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: درصورتی که فکر اساسی در رابطه با شیوع ویروس کرونا در کشور نشود، در پاییز و زمستان قطعا مشکلات جدی خواهیم داشت.

 به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا، «حسینعلی شهریاری» روز- یکشنبه- در نطق میان دستور خود با اشاره به توافق نامه برجام گفت: امسال حدود پنج سال از برنامه برجام که نافرجام شد می گذرد. رئیس جمهور بعد از برجام  اعلام کرد که مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم برطرف خواهد شد علیرغم اینکه بنا بر فرموده رهبر انقلاب  نباید به کدخدا(آمریکا) اعتماد کنید، اما هنوز شاهد فقر و گرانی در کشوور هستیم.

شهریاری در بخشی دیگر سخنان خود با انتقاد از عدم وصول بدهی ایران از کره جنوبی گفت: شرایط بگونه ای است  که نه تنها اروپا جوابگو نیست بلکه کشورهایی مانند کره جنوبی نیز ۹ میلیارد دلار طلب ایران را پرداخت نمی کند.

نماینده مردم زاهدان در مورد سیاست خارجی کشورمان اظهار داشت: متاسفانه سیاست خارجی ما خوب نبوده به طوری که نه تنها در اروپا و آمریکا نتوانسته کاری انجام دهد بلکه در کشورهای همسایه مانند پاکستان و افغانستان نیز روند به همین شکل بوده است.

شهریاری خطاب به دولت گفت: چرا به فکر معلمان حق التدریسی، بازنشستگان، همسان سازی حقوق، کادر بهداشتی و درمانی نیستید؟ کی می خواهید به خود بیایید؟ آیا اینها آگاهانه است یا مغرضانه و یا برنامه ای دارید؟ چرا فکر نمی کنید مسائل اقتصادی ما را کدخدا حل نخواهد کرد؟

نماینده زاهدان با بیان اینکه اقتصاد کشور باید بومی سازی شود، افزود: ما باید روی پای خود بایستیم، جهش تولید و تولید ملی که مقام معظم رهبری سال هاست تذکر می دهند باید در دستور کار قرار گیرد.

رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آمار اعلام شده از مبتلایان احتمالی کرونا در کشور گفت: دیروز متاسفانه رییس جمهور مسائلی را مطرح کرد که رسانه های خارجی و ضد انقلاب حداکثر بهره برداری را کردند.

وی خطاب به رییس جمهوری اظهار داشت: چرا شما مسائلی که اطلاع واقعی ندارید و تخمینی است را در رسانه ملی مطرح می کنید که دشمنان ما حداکثر بهره برداری را بکنند؟ اگر ۲۵ میلیون نفری که آقای رییس جمهور مطرح کرده درست باشد تاکنون باید ۷ میلیون نفر بستری باید داشته باشیم که واقعا وجود خارجی ندارد. بر این اساس وزیر بهداشت و درمان در خصوص آماری که رییس جمهور ارائه کرده تذکر دهد و یاد آوری کند.

وی تاکید کرد: درصورتی که فکر اساسی در این رابطه  نشود در پاییز و زمستان با توجه به بیماری آنفولانزا و همراه شدن کرونا قطعا مشکلات جدی خواهیم داشت.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به گرانی ها افسار گسیخته  تصریح کرد: دولتمردان کی می خواهند به فکر باشند و بیایند مشکلات را حل کنند؟ متاسفانه این روزها گرانی غوغا می کند و منابع ارزی و طلا کشور که دولتمردان به تاراج دادند که باعث شده تا امروز قیمت دلار به فلک بکشد.

نویسنده : تحریریه اخبار کیش | منبع خبر : ایرنا
برچسب ها
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.