روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Tuesday, 21 May , 2024
امروز : سه شنبه, ۱ خرداد , ۱۴۰۳ - 14 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 25635
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اجتماعی تاریخ انتشار : 18 دی 1400 - 14:54 | | ارسال توسط :

خطر عادی انگاری و افزایش شیوع اُمیکرون

رئیس مرکز توسعه سلامت کیش گفت: با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و تکمیل واکسیناسیون اجازه ندهیم عادی انگاری منجر به افزایش شیوع امیکرون در کیش شود.
خطر عادی انگاری و افزایش شیوع اُمیکرون

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، دکتر رضانیا با اشاره به سرعت سرایت سویه جدید ویروس کرونا، اُمیکرون، گفت: مردم با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از شیوع بیشتر این ویروس جلوگیری کنیم.

وی شناسایی مورد مبتلا به اُمیکرون در جزیره کیش را زنگ خطری برای همه افراد دانست و افزود: از مهم‌ترین روش‌های محافظتی، گسترش پوشش واکسیناسیون گروه هدف در سریع‌ترین زمان ممکن است که به ویژه با تاکید بر تزریق دُز سوم در حال انجام بوده و نیازمند مشارکت جدی مردم است.

رئیس مرکز توسعه سلامت کیش با تاکید بر اهمیت دریافت دُز سوم واکسن، از کسانی که تاکنون نسبت به دریافت واکسن اقدام نکرده‌اند، خواست برای حفظ سلامت خود و اطرافیان و ارتقا ایمنی، هر چه زودتر به مرکز واکسیناسیون مراجعه و واکسن کرونا را تزریق کنند.

دکتر رضانیا افزود: مدافعان سلامت در حدود دو سال گذشته در خط مقدم مبارزه با کرونا، همچون همیشه با تمام توانمندی برای ارتقای سلامت مردم تلاش می‌کنند و موضوع سلامتی در جامعه نخستین و مهم‌ترین رسالت مرکز توسعه سلامت به شمار می‌رود.

سخنگوی شورای سلامت کیش گفت: لازم است بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی مانند استفاده از ماسک و حفظ فاصله فیزیکی در ادارات، سازمان‌ها و اصناف نظارت بیشتری شود.

دکتر رضانیا از ساکنان و گردشگران خواست تا در صورت مشاهده علائم کرونا، به پزشک مراجعه کنند تا از شدت یافتن بیماری و چرخش بیشتر ویروس کرونا در جامعه، پیشگیری شود.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.