روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Monday, 13 May , 2024
امروز : دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 6 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 29864
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 17 اردیبهشت 1401 - 10:17 | | ارسال توسط :

خطیب زاده: مبارزه با غاصبان قدس حق مشروع مردم فلسطین است

سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه عادی سازی روابط با رژیم آپارتاید اسرائیل را از عوامل تشویق و تشدید کننده خشونت توسط صهیونیست‌ها در اراضی اشغالی فلسطین توصیف و تاکید کرد: مبارزه با غاصبان قدس و فلسطین، حق طبیعی، مشروع و قانونی مردم فلسطین است.
خطیب زاده: مبارزه با غاصبان قدس حق مشروع مردم فلسطین است

 به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایسنا،خطیب زاده با محکومیت یورش مجدد و مکرر صهیونیست‌ها به مسجد الاقصی و تعرض وحشیانه نظامیان رژیم صهیونیستی به نمازگزاران و مدافعان اماکن مقدسه فلسطین، اعلام کرد؛ اشغالگری و اشغالگران رو به زوال هستند و مبارزه با غاصبان قدس و فلسطین، حق طبیعی، مشروع  و قانونی مردم فلسطین است.

سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به تشدید تجاوزات و اقدامات سبوعانه رژیم آپارتاید اسرائیل در اراضی اشغالی فلسطین، خواستار کمک ملت‌ها، دولت‌ها و مجامع منطقه‌ای و بین المللی به مردم فلسطین برای دفاع از خود و مقابله با اشغالگران صهیونیست شد.

خطیب زاده در پایان ضمن تاکید بر ضرورت وحدت جهان اسلام برای دفاع از فلسطین و نجات مسجد الاقصی، عادی سازی روابط با رژیم آپارتاید اسرائیل را از عوامل تشویق و تشدید کننده خشونت توسط صهیونیست‌ها در اراضی اشغالی فلسطین توصیف کرد.

| منبع خبر : خبرگزاری ایسنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.