روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Sunday, 5 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 27 شوال 1445
شناسه خبر : 19403
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اجتماعی تاریخ انتشار : 22 تیر 1400 - 10:55 | | ارسال توسط :

خط کشی محوری ۶۰۰ کیلومتر از خیابان‌ها و معابر کیش

سرپرست معاونت فنی و عمرانی شرکت عمران، آب و خدمات کیش گفت: خط کشی محوری ۶۰۰ کیلو متر از خیابان‌ها و معابر کیش در حال اجراست.
خط کشی محوری ۶۰۰ کیلومتر از خیابان‌ها و معابر کیش

به گزارش  روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، آرش نیک فرجام با اشاره به اینکه خیابان‌ها و معابر سطح شهر خط کشی محوری می‌شود، افزود: خط کشی معابر و خیابان‌ها از مهمترین علائم افقی ترافیکی در شهر محسوب می‌شود و برای افزایش ایمنی معابر ترسیم شده و نقش بسزایی در کاهش سوانح رانندگی و ایمنی شهروندان داشته و به روان سازی ترافیک نیز کمک می‌کند.

وی گفت: منظم کردن حرکت وسایل نقلیه و آگاهی دادن به رانندگان در خیابان‌های سطح شهر مطابق با اصول استاندارد عملیات خط کشی طولی خیابان‌های اصلی اجرا می‌شود.

سرپرست معاونت عمران ترافیک شرکت عمران، آب و خدمات کیش افزود: هر ساله خط کشی محوری خیابان‌های اصلی و معابر جزیره کیش انجام می‌شود.

نیک فرجام افزود: عملیات خط کشی محوری با استفاده از رنگ سرد ترافیکی به صورت ممتد و منقطع برای خیابان‌های اصلی در حال اجرا است، و رنگ سفید و رنگ متشکل از دو جزء نیز سالانه برای مسیر عابر پیاده و مسیر ویژه دوچرخه سواری و کلیه معابر جزیره زیبای کیش استفاد می‌شود.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.