روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Monday, 29 April , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 21 شوال 1445
شناسه خبر : 773
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اقتصادی, سازمان منطقه آزاد کیش تاریخ انتشار : 30 بهمن 1398 - 10:13 | | ارسال توسط :
همایش ها و نمایشگاه ها

دبیرخانه دائمی همایش ها و نمایشگاه های سرمایه گذاری و صنعت نفت و پتروشیمی در کیش افتتاح شد

آیین افتتاح دبیرخانه دائمی همایش ها و نمایشگاه های سرمایه گذاری و صنعت نفت و پتروشیمی در کیش با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش برگزار شد.

آیین افتتاح دبیرخانه دائمی همایش ها و نمایشگاه های سرمایه گذاری و صنعت  نفت و پتروشیمی در کیش با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش برگزار شد.

به گزارش روزنامه اخبار کیش، غلامحسین مظفری در این آیین با اشاره به اینکه در روزهای برگزاری نمایشگاه و همایش حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی باابراز خرسندی از برگزاری نمایشگاه و همایش حمایت از تولیدات داخل در صنعت پتروشیمی  اظهار کرد: برداشت همه ما این است که اگر توانمندی ها و ظرفیت های این حوزه را باور داشته باشیم و تلاش کنیم خداوند نیز کمک خواهد کرد تا به ایده آل های این حوزه دست پیدا کنیم.

وی با اشاره به ایجاد دبیرخانه دائمی نمایشگاه و همایش های صنعت پتروشیمی در جزیره کیش افزود: همانگونه که پیشنهاد تشکیل دبیرخانه به سرعت عملیاتی شد کارگروهی که در این حوزه شکل گرفته است و ۵ ضلع قرار داد را در بر می گیرد جدی گرفته شود و ما در منطقه آزاد کیش این باور و اراده را داریم که این رویداد می تواند منشأ اثرات مثتبی بوده و نتایح خوبی برای کیش و کشور در بر داشته باشد.

مظفری با اشاره به اینکه هر بخش در حوزه خود طرح و برنامه های اجرایی و تخصصی بسیاری در دستور کار دارد که این بخش تنها یکی از فعالیت های این گستره است افزود: با شکل گیری کارگروه و دبیرخانه باید همه با حساسیت ازنمایندگانی که در بخش های مختلف معرفی شده نتایج را مطالبه کرده و همه این رویداد را به عنوان یک تجربه خوب دانسته و در کشور پایه ریزی کنند.

وی تصریح کرد: زمانی که یک نمایشگاه یا همایش برگزار می شود نباید صرفا به برگزاری اکتفا کرد بلکه باید نتیجه، استمرار، پیگیری، قرار دادها و حتی نواقص مورد بحث و بررسی قرار گرفته و هر فصل دبیرخانه و کارگروه ها گزارش های خود را ارائه دهند و رسانه ها نیز می توانند با ورود به این حوزه در بخش های مختلف نتایج اعلام شده از سوی کارگروه ها را منعکس سازند.

کیش می تواند هاب تعاملات و رویدادهای بزرگ ملی و بین المللی باشد

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با بیان اینکه امیدواریم این حرکت یک الگوی موفق بوده و تعداد میزهای این دبیرخانه به تعداد هر همایش و نمایشگاه که در تقویم نمایشگاهی کیش وجود دارد افزایش یافته و هر نمایشگاه و همایش مانند اینوکس، فولاد، انرژی و غیره در این دبیرخانه برای خود جایگاهی اختصاصی داشته باشد افزود: باید همه دست به دست هم داده و مشکلات این را حل کنیم و دانش و توانمندی و ظرفیت های علمی را به کشورهای خارجی صادر کنیم زیرا در حوزه های مختلف دانش و توانمندی کم نداریم.

وی با اشاره به اینکه فعالیت های دبیرخانه در طول سال باید رصد شده و گزارش ها ارائه شود افزود: امیدواریم سال آینده ظرفیت های جدیدی وارد این حوزه شده و اگر نواقصی وجود دارد برطرف شود.

مظفری خاطرنشان کرد: کیش ظرفیت ها و فضای مناسبی برای رویدادهای بزرگ ملی و بین المللی در حوزه های مختلف دارد که حاصل تلاش ها و زحمات دولت ها و مدیریت های دوره های گذشته است و کیش باید بتواند با وجود این ظرفیت ها هاب تعاملات بسیاری در رویدادهای بزرگ، امضاء ها و قرار دادها، همایشها و نمایشگاه ها شود که اگر اراده قوی در این زمینه وجود داشته باشد بی تردید این اتفاقات خوب در کیش رقم خواهد خورد.

نویسنده : تحریریه اخبار کیش | منبع خبر : اخبار کیش
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.