روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 10787
  پرینتخانه » استان, ایران تاریخ انتشار : 17 آذر 1399 - 8:16 | | ارسال توسط :
استاندار هرمزگان:

دستگاه‌های امنیتی و انتظامی با قاچاق کالا مبارزه کنند

فریدون همتی بر مبارزه و برخورد قاطع دستگاه‌های امنیتی و انتظامی استان هرمزگان با پدیده قاچاق کالا و ارز و حمایت از صادرکنندگان تاکید کرد.
دستگاه‌های امنیتی و انتظامی با قاچاق کالا مبارزه کنند

فریدون همتی بر مبارزه و برخورد قاطع دستگاه‌های امنیتی و انتظامی استان هرمزگان با پدیده قاچاق کالا و ارز و حمایت از صادرکنندگان تاکید کرد.

به گزارش روزنامه اخبار کیش از باشگاه خبرنگاران جوان، فریدون همتی، استاندار هرمزگان در نشست کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان هرمزگان با اشاره به لزوم تسهیل و رفع موانع فعالیت صادرکنندگان کالا به ویژه در زمینه مشتقات و فرآورده‌های نفتی گفت: در این زمینه باید طبق دستورالعمل ابلاغی که در آن بازه‌های زمانی برای آزمایش و رسیدگی تعیین شده، اقدام شود.

همتی افزود: فعالان عرصه صادرات، تلاش بسیاری برای ارزآوری و ایجاد اشتغال در کشور دارند و باید با رفع دغدغه‌های آن ها، شرایطی را فراهم کنیم که به شکل مناسب کار خود را انجام دهند.

او گفت:اگر همه دستگاه‌های مسئول در چارچوب آئین نامه و دستورالعمل‌های مصوب وظایف خود را انجام دهند، هم کنترل دقیق و قانونی انجام خواهد شد و هم شرایط برای فعالیت صادرکنندگان و واردکنندگان کالا تسهیل و روان می‌شود.

استاندار هرمزگان بر مبارزه و برخورد قاطع دستگاه‌های امنیتی و انتظامی استان هرمزگان با پدیده قاچاق کالا و ارز نیز تاکید کرد.

نویسنده : تحریریه اخبار کیش | منبع خبر : باشگاه خبرنگاران جوان
برچسب ها
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.