روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Tuesday, 30 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 22 شوال 1445
شناسه خبر : 49370
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, بیمارستان تاریخ انتشار : 18 فروردین 1403 - 17:25 | | ارسال توسط :

دستگاه ماموگرافی سه بعدی به بیمارستان کیش آمد

مسوول تجهیزات پزشکی بیمارستان کیش گفت: دستگاه ماموگرافی دیجیتال سه بعدی در این بیمارستان نصب و راه اندازی شد.
دستگاه ماموگرافی سه بعدی به بیمارستان کیش آمد

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا، «مهشاد پازوکی» روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه این دستگاه ماموگرافی از برند هالوژیک و یکی از بهترین برندهای روز جهانی است، اظهار کرد: دوره آموزشی کار با این دستگاه پیشرفته با حضور کارشناسان رادیولوژی در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه این دستگاه جدیدترین نوع خود می‌باشد، کارشناسان در حال آموزش نحوه کار با آن به صورت تخصصی هستند.

مسوول تجهیزات پزشکی بیمارستان کیش با بیان اینکه این دستگاه قابلیت انجام ماموگرافی ۲ بعدی و سه بعدی را بصورت دیجیتال و انجام توموسنتز دارد، افزود: طراحی انحصاری پدل‌های خاص در این دستگاه منجر به اعمال کمترین درد و فشار به گیرنده خدمت و افزایش رضایتمندی است.

وی کمترین دوز اشعه دریافتی، چرخش ۳۶۰ درجه و قابلیت تشخیص کوچکترین میکروکلسیفیکاسیون‌های پستان با بالاترین رزولوشن تصویربرداری را از ویژگی‌های مهم این دستگاه عنوان کرد.

«پازوکی» خاطر نشان کرد: پس از پایان این دوره‌های آموزشی دستگاه ماموگرافی دیجیتال قابل بهره برداری و ارائه خدمات به کیشوندان و گردشگران است.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.