روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Tuesday, 14 May , 2024
امروز : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 7 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 8177
  پرینتخانه » استان تاریخ انتشار : 13 مهر 1399 - 11:15 | | ارسال توسط :

دستگیری پزشک قلابی در هرمزگان

فرمانده انتظامی هرمزگان از دستگیری خانم دکتر قلابی و کشف تجهیزات پزشکی در یکی از محلات شهرستان بندرعباس خبر داد.
دستگیری پزشک قلابی در هرمزگان

فرمانده انتظامی هرمزگان از دستگیری خانم دکتر قلابی و کشف تجهیزات پزشکی در یکی از محلات شهرستان بندرعباس خبر داد.

به گزارش روزنامه اخبار کیش از باشگاه خبرنگاران جوان سردار غلامرضا جعفری، فرمانده انتظامی هرمزگان گفت:ماموران پلیس امنیت عمومی استان هرمزگان با انجام کار اطلاعاتی از فعالیت غیر مجاز یک خانم در زمینه درمان مشکلات پوستی و شفاف سازی پوست صورت مطلع شدند.

سردار جعفری افزود: در تحقیقات تکمیلی مشخص شد که خانمی با در اختیار داشتن یک باب واحد مسکونی در شهرستان بندرعباس و با خرید برخی از تجهیزات و وسایل پزشکی اقدام به ویزیت افراد مختلف (آقا و خانم) و درمان مشکلات پوستی و همچنین پاکسازی و شفاف سازی صورت می‌کند.

او گفت:ماموران پس از شناسایی مطب مورد نظر در یکی از محلات بندرعباس به محل اعزام شدند و در بررسی‌های اولیه مشخص شد که مکان فوق واحد مسکونی بوده و فاقد هرگونه اسم، تابلو و مشخصات است.

فرمانده انتظامی هرمزگان افزود: در بازرسی از این واحد مسکونی تعدادی تجهیزات پزشکی شامل دستگاه اسکن پوست، دستگاه پاکسازی و شفاف سازی پوست، تخت‌های پزشکی و وسایل آرایشی و بهداشتی کشف شد.

سردار جعفری با بیان اینکه پس از هماهنگی با مقام قضایی محل مورد نظر پلمب شد، گفت: متهم هیچگونه مجوزی از دستگاه‌های مربوطه برای درمان بیماران و فعالیت در این مکان نداشت.

او افزود: خانم دکتر قلابی به دلیل انتشار عکس و فیلم از مشتریان خود بدون پوشش اسلامی در فضای مجازی برای جذب مشتری بیشتر، به مقر پلیس اماکن منتقل و پس از تشکیل پرونده قضایی روانه دادسرا شد.

نویسنده : تحریریه اخبار کیش | منبع خبر : باشگاه خبرنگاران جوان
برچسب ها
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.