روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 20 شوال 1445
شناسه خبر : 29629
  پرینتخانه » بین الملل تاریخ انتشار : 10 اردیبهشت 1401 - 17:09 | | ارسال توسط :

دمشق: کشورهای حامی تروریسم باید پاسخگو شوند

سفیر سوریه در سازمان ملل خواستار پاسخگو کردن کشورهایی شد که ضمن فراهم کردن حمایت‌های لازم از تروریست‌های سوری به آن‌ها نحوه دستیابی و استفاده از سلاح و مواد شیمیایی را آموزش می‌دهند.
دمشق: کشورهای حامی تروریسم باید پاسخگو شوند

 به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایسنا،بسام صباغ، نماینده دائم سوریه در سازمان ملل گفت: کشورهایی که از سازمان‌های تروریستی در سوریه حمایت و آنها را در به دست آوردن سلاح‌ها و مواد شیمیایی و نحوه استفاده از آن کمک کردند، باید پاسخگو باشند.

صباغ افزود که کشورش همه جنبه‌های همکاری را داشته و امکانات لازم را در اختیار هیأت حقیقت یاب قرار داده است، اما این هیات به شروط کاری توافق شده پایبند نبوده، مفاد توافقنامه را رعایت نکرده و از حرفه‌ای بودن و استقلال لازم برخوردار نیست.

وی نسبت به تعلل هیات حقیقت یاب در تکمیل گزارش‌های خود در مورد رخدادهایی که سوریه درخواست تحقیق در مورد آن‌ها و استفاده از تسلیحات شیمیایی توسط گروه‌های تروریستی را کرده، ابراز نگرانی کرد.

الصباغ گفت: تحقق توافق منع تسلیحات شیمیایی در سطح جهانی تا وقتی کسانی باشند که برای مصونیت اسرائیل و زرادخانه سلاح‌های شیمیایی و سایر سلاح‌های کشتار جمعی آن که تهدیدی جدی برای صلح و امنیت است، تلاش کنند، غیرممکن است.

وی خاطرنشان کرد: اجرای کنوانسیون منع تسلیحات شیمیایی در نتیجه تعلل آمریکا در اجرای تعهدات خود و همچنین دستکاری مفاد آن و سیاسی کردن اهداف آن توسط دولت‌های برخی کشورهای غربی با چالش‌های جدی مواجه شده است.

| منبع خبر : خبرگزاری ایسنا
برچسب ها
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.