روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 25 شوال 1445
شناسه خبر : 11708
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اقتصادی تاریخ انتشار : 08 دی 1399 - 16:38 | | ارسال توسط :

دومین همایش بلاکچین و رمز ارزها در جزیره کیش برگزار می‌شود

همایش سه روزه "اقتصاد مبتنی بر بلاکچین" در تاریخ ۹ تا ۱۱ دی ۹۹ در جزیره کیش برگزار خواهد شد.

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری ایسنا،دبیر اجرایی همایش با اعلام این موضوع به ایسنا، گفت: ۱۷ و ۱۸ آبان سال ۹۸ اولین همایش در زمینه بلاکچین و رمز ارزها با حضور ۲۰ کارشناس و متخصص مطرح کشور در زمینه این فن آوری به عنوان سخنران و پنلیست  و ده ها علاقه مند به این حوزه، در مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار شد و امسال شاهد برگزاری دومین همایش درباره فن آوری بلاکچین در کیش خواهیم بود.

مسعود جهان تیغی افزود: با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا و دستورات شورای سلامت کیش ، این همایش با کمترین تعداد شرکت کننده حضوری و با تمرکز بر پخش و اطلاع رسانی از طریق وبینار و بسترهای مجازی برگزار خواهد شد. افتتاحیه همایش درمرکز همایش های کیش خواهد بود و ادامه همایش به صورت آنلاین و در بسترهای مجازی برگزار خواهد شد.

وی هدف از برگزاری همایش را، آشنایی با نقش تکنولوژی بلاکچین در اقتصاد، تبین و معرفی فرصت های استفاده از این ظرفیت بزرگ به صورت پایلوت در جزیره زیبای کیش و پس از آن در سطح کشور، معرفی فرصت های سرمایه گذاری در این جزیره زیبا و بنیان گذاری یک همایش ثابت سالیانه با رویکرد بین المللی در زمینه بلاکچین و رمز ارزها در سال های آینده بر شمرد و بیان کرد: متاسفانه شناخت کافی درباره این فن آوری نوپا در میان عامه مردم و همچنین مسئولین وجود ندارد.

جهان تیغی اضافه کرد: تا جزیره کیش که همیشه به عنوان پیشرو در اجرای طرح های نوین در کشور مطرح بوده است با استفاده از تکنولوژی بلاکچین بتواند به عنوان یک نمونه و الگوی مناسب در کشور و منطقه معرفی شود . وی همچنین از معرفی طرح استارتاپی کیش لاورز کوین ( رمز ارز گردشگری کیش ) در این همایش خبر داد. علاقه مندان می توانند اخبار و تصاویر این رویداد را از سایت www.kishblockchain.com  و بسترهای مجازی kishblockchain  پیگیری کنند.

| منبع خبر : خبرگزاری ایسنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.