روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Thursday, 18 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 10 شوال 1445
شناسه خبر : 34863
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 02 مهر 1401 - 10:59 | | ارسال توسط :

دیدار وزرای امور خارجه ایران و بلژیک/انتقاد امیرعبداللهیان از رویکرد دوگانه غرب در قبال حقوق بشر 

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران که در نیویورک به سر می‌برد، روز جمعه به وقت محلی با خانم «حاجه لهبیب» وزیر امور خارجه بلژیک دیدار و و از رویکرد دو گانه غرب در قبال حقوق بشر انتقاد کرد.
دیدار وزرای امور خارجه ایران و بلژیک/انتقاد امیرعبداللهیان از رویکرد دوگانه غرب در قبال حقوق بشر 

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا،وزیر امور خارجه ایران در این دیدار از رویکرد دوگانه کشورهای غربی نسبت به حقوق بشر و اعمال گزینشی آن  انتقاد کرد.

وزیر امور خارجه ایران در این دیدار بر آمادگی ایران برای نهایی کردن برخی اسناد پایه همکاری دوجانبه ایران و بلژیک از جمله موافقتنامه حمل و نقل دریایی، اجتناب از اخذ مالیات مضاعف و حمایت از سرمایه گذاری متقابل تاکید کرد.

طرفین همچنین در خصوص مصادیق همکاری های قضایی و کنسولی تبادل نظر  و بر پوشش کنسولی به منظور حمایت از اتباع دو کشور برابر موافقتنامه ها و اسناد متعارف بین المللی تاکید کردند.

امیرعبداللهیان همچنین در این دیدار درباره روابط دوجانبه و گسترش همکاری‌ها با اتحادیه اروپا و مسائل بین المللی گفت وگو کرد.

امیرعبداللهیان که همراه آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور اسلامی ایران برای شرکت در هفتاد و هفتمین مجمع عمومی سازمان ملل متحد به نیویورک سفر کرده بود، همچنان در این شهر به سر می‌برد، تا دیپلماسی فعال دولت سیزدهم را در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل ادامه دهد.

وزیر خارجه ایران در تداوم دیدارهای دو جانبه خود در روز جمعه به وقت محلی تاکنون با وزرای خارجه اتریش، برزیل، سوئد، هلند و نیز رئیس کمیته بین المللی صلیب سرخ گفت وگو کرده است.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.