روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 25 شوال 1445
شناسه خبر : 48041
  پرینتخانه » سیاسی, ویژه تاریخ انتشار : 21 بهمن 1402 - 11:40 | | ارسال توسط :

رئیسی: مردم می‌دانند حضورشان در راهپیمایی ۲۲ بهمن چه نقشی در ناامیدی دشمنان دارد

رییس‌جمهور، حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را جلوه‌ای از انسجام ملی و امید به آینده دانست و گفت: مردم می‌دانند که حضورشان در راهپیمایی ۲۲ بهمن چه میزان در امیدآفرینی برای کشور و یاس و ناامیدی دشمنان نقش دارد.
رئیسی: مردم می‌دانند حضورشان در راهپیمایی ۲۲ بهمن چه نقشی در ناامیدی دشمنان دارد

 به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا،آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز شنبه ۲۱ بهمن در گفت‌و گویی تاکید کرد: مردم عزیز ایران، بسیار زمان شناس هستند و می‌دانند که حضورشان در راهپیمایی ۲۲ بهمن چه میزان در امیدآفرینی برای کشور و یاس و ناامیدی دشمنان ایران اسلامی نقش دارد.

رییس‌جمهور حضور مردم در همه مناسبت‌های کشور را همیشه امیدبخش و امیدآفرین خواند و افزود: دهه فجر، دهه امید است و حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن می‌تواند جلوه‌ای از انسجام ملی و امید به آینده را ترسیم کند.

آیت‌الله رئیسی با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، شکرگذاری از خداوند برای انقلاب شکوهمند اسلامی است، تصریح کرد: همچنین این حضور جلوه‌ای از میثاق با ولایت و رهبری است و یقین دارم که مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، باشکوه تر از سال‌های گذشته حاضر خواهند شد.

رییس جمهور خاطرنشان کرد: انقلاب شکوهمند اسلامی توانسته به اهداف مقدس خود نزدیک و نزدیک تر شود و همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند که ما به قله نزدیک شدیم، امید است که حضور مردم بتواند بسیاری از گره‌ها را بگشاید.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.