روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 24 شوال 1445
شناسه خبر : 32004
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اقتصادی تاریخ انتشار : 04 تیر 1401 - 22:04 | | ارسال توسط :

رئیس ستاد بحران کیش تاکید کرد: مردم نگران نباشند پروازهای فوق العاده برقرار است و در صورت نیاز افزوده می شود

رئیس ستاد بحران کیش در نشست شامگاه روز گذشته ستاد بحران با اشاره به اینکه تمامی تمهیدات لازم برای زمان بروز زلزله اندیشیده شده است .
رئیس ستاد بحران کیش تاکید کرد: مردم نگران نباشند پروازهای فوق العاده برقرار است و در صورت نیاز افزوده می شود

به گزارش روزنامه اخبار کیش، سعید پورزادی در مصاحبه با خبرنگاران با اشاره به اینکه براساس تصمیمات ستاد بحران پروازهای فوق العاده برای کیشوندانی که تمایل به سفر به سرزمین اصلی دارند در نظر گرفته شده است افزود: شامگاه شنبه تا صبح یکشنبه ۳ پرواز فوق العاده در نظر گرفته شده است که کیشوندان و گردشگران به سادگی به پروازها دسترسی داشته باشند و در صورت نیاز این تعداد افزوده خواهد شد.
وی در خصوص افزایش قیمت های نامتعارف با سوء استفاده از نگرانی کیشوندان برای خروج از کیش نیز گفت: با متخلفان برخورد صورت گرفته است و درحال حاضر پروازها به تعداد مورد نیاز و با قیمت های مصوب در اختیار کیشوندان و گردشگران قرار دارد و هر زمان نیاز باشد تعداد پروازهای فوق العاده افزایش خواهد یافت و مردم نباید نگران شوند.
پورزادی تاکید کرد: تمامی امکانات در جزیره کیش آماده خدمات رسانی به مردم است.
وی در رابطه با فعالیت پروژه های ساختمانی و کارگرانی که در این پروژه ها در ارتفاع کار می کنند نیز تصریح کرد: در تمام پروژه های ساختمانی کار در ارتفاع تعطیل است و تاورها هم قفل شده است.
پورزادی در خصوص کمپ ها نیز خاطر نشان کرد: مجموعه مصلا و کمپ های نمایشگاه و کمپ های پدیده آماده است و در صورت نیاز از تمامی فضاهای موجود استفاده می کنیم.

| منبع خبر : روزنامه اخبار کیش
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.