روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Sunday, 12 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 5 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 1252
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, فرهنگی, ویژه تاریخ انتشار : 20 فروردین 1399 - 17:22 | | ارسال توسط :
سامانه آموزش آنلاین زبان

راه اندازی آموزش آنلاین زبان موسسه علوم و فنون کیش

به اطلاع زبان آموزان گرامی می‌رساند با توجه به تداوم شرایط بحرانی ناشی از همه گیری ویروس کرونا و تعطیلی فعالیت‌های آموزش حضوری، موسسه علوم و فنون کیش تصمیم به راه اندازی سامانه آموزش آنلاین زبان گرفته است و این سامانه از روز شنبه 23 فرودین ماه آغاز به کار خواهد کرد.

به اطلاع زبان آموزان گرامی می‌رساند با توجه به تداوم شرایط بحرانی ناشی از همه گیری ویروس کرونا و تعطیلی فعالیت‌های آموزش حضوری، موسسه  علوم و فنون کیش تصمیم به راه اندازی سامانه آموزش آنلاین زبان گرفته است و این سامانه از روز شنبه ۲۳ فرودین ماه آغاز به کار خواهد کرد.

به گزارش روزنامه اخبار کیش از مؤسسه علوم و فنون، در فاز اول، جلسات پایانی ترم آخر سال ۹۸ توسط مدرسین دفتر مرکزی و مطابق برنامه زمانبندی شده که از طریق کانال‌های اطلاع رسانی موسسه در اختیار شما عزیزان قرار می‌گیرد ارائه خواهد شد. در این فاز که از تاریخ ۲۳ فروردین تا ۴ اردیبهشت ادامه خواهد داشت تمامی کلاس‌های به جامانده از ترم گذشته به شکل متمرکز و در قالب وبینار ارائه می‌شود.

زبان آموزان می‌توانند با مراجعه به پرتال مؤسسه به آدرس www.e.kish-ist.net با ورود از طریق کد زبان آموزی و رمز عبور، لینک ورود به کلاس را در صفحه خود مشاهده نموده و با کلیک بر روی آن وارد فضای کلاس شوند. بنابراین زبان آموزانی که کد زبان آموزی و رمز عبور خود را در اختیار ندارند لازم است آن‌را در تماس با کارشناسان شعبه خود دریافت نمایند. 

برای آرامش خاطر زبان آموزانی که نتوانند به هر دلیلی در زمان مقرر در کلاس حضور داشته باشند، تمامی این کلاس‌ها ضبط شده و فایل آن پس از ارائه در پروفایل ایشان در دسترس خواهد بود.

در فاصله برگزاری کلاس‌ها در فاز اول، مدرسین شما در شعبی که در آن ثبت نام کرده اید برای ارائه ترم اول سال جاری آماده می شوند و شما می توانید آن ترم را پس از ثبت نام توسط مدرسین شعب خود به صورت آنلاین بگذرانید. فاز دوم شروع کلاس های آنلاین ترم اول سال ۹۹ به شکل اینتراکتیو( با تعامل زبان آموزان و استاد) و با تعداد محدود زبان آموزان برگزار خواهد شد. 

نویسنده : تحریریه اخبار کیش | منبع خبر : مؤسسه علوم و فنون
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.