روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Wednesday, 15 May , 2024
امروز : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 8 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 14351
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اجتماعی تاریخ انتشار : 03 اسفند 1399 - 14:06 | | ارسال توسط :

راه اندازی تیم‌های ویژه نظارتی ایام نوروز در کیش

رئیس مرکز توسعه سلامت کیش در جلسه درون بخشی ستاد نوروزی این مرکز از راه اندازی تیم‌های ویژه نظارتی ایام نوروز در کیش خبر داد.
راه اندازی تیم‌های ویژه نظارتی ایام نوروز در کیش

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما .دکتر محمدرضا رضانیا افزود: با شروع طرح ستاد نوروزی از ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین سال آینده ، تیم‌های نظارتی بازدید‌های منسجم و نظارتی خود را شروع می‌کنند.

وی در خصوص فعالیت مرکز توسعه سلامت کیش در ایام نوروز گفت: تمامی بخش‌ها و واحد‌های مرکز توسعه سلامت کیش، به عنوان خدمتگزاران مردم در حوزه سلامت فعال هستند و برنامه ریزی‌های لازم را جهت ارائه خدمات به کیشوندان و مهمانان نوروزی در دستور کار خود قرارداده اند.

رضانیا افزود: با راه اندازی تیم‌های ویژه نظارتی در ایام نوروز، از اماکن فعال در تهیه و توزیع مواد غذایی، اماکن اقامتی و عرضه کنندگان اقلام آرایشی، بهداشتی به صورت مستمر بازرسی می‌شودو برنامه بازرسی به صورت مستمر در روز‌های تعطیل نیز انجام می‌گردد.

وی گفت: رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی شامل:زدن ماسک، رعایت بهداشت فردی و رعایت فاصله گزاری اجتماعی، استفاده از دستکش و کلاه و روپوش، دارا بودن کارت تندرستی و رعایت بهداشت عمومی و بهسازی محل از مهمترین نکات بهداشتی است که بازرسان بهداشتی به آن اهمیت می‌دهند.

دکتر رضانیا افزود: ساعت کاری مرکز سلامت جامع خدمات بوعلی در ایام تعطیل ۸ صبح تا ۱۳ و بعد از ظهر از ساعت ۱۷ و سی دقیقه تا ساعت ۲۰ و ۳۰ است. در ایام غیر تعطیل هم خدمات دهی در نوبت صبح از ساعت ۷ و سی دقیقه تا ۱۴ و در نوبت بعد از ظهر از ساعت ۱۷ و سی دقیقه تا ۲۰ و سی است.

رئیس مرکز توسعه سلامت کیش در خصوص ساعات کاری پایگاه‌های صدف و سحر نیز گفت:هر دو پایگاه سلامت صدف و سحر در ایام تعطیل ۸ صبح تا ۱۳ و در ایام غیر تعطیل هم خدمات دهی در نوبت صبح از ساعت ۷ و سی دقیقه تا ۱۴ فعال خواهد بود.

رضانیا در خصوص ساعت کاری مرکز منتخب کوید نیز گفت: درمانگاه کووید مرکز توسعه سلامت کیش در کلیه روز‌های هفته و ایام تعطیل و غیر تعطیل فعال و آماده ارائه خدمات به مردم عزیز می‌باشد.

وی ازلزوم آمادگی واحد‌ها جهت تهیه ملزومات مورد نیاز در این ایام خبر داد و عنوان کرد: پیگیری نظام مراقبت بیماری‌ها توسط واحد بیماریها، تهیه داررو برای داروخانه مرکز، مکاتبه با داروخانه‌های سطح شهر برای دپوی دارو، اعلام حضور پزشکان و دندانپزشکان بخش خصوصی در ایام نوروز به ستاد نوروزی در حال پیگیری است.

تهیه توصیه‌های دارویی، توصیه‌های بهداشتی در حوزه کرونا، بهداشت سفر، تغذیه و ارایه به روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش برای تهیه وتوزیع، واطلاع رسانی شماره‌های پیگیری شکایات بهداشتی برای اطلاع عموم از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.