روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Monday, 29 April , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 21 شوال 1445
شناسه خبر : 28062
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, ورزشی تاریخ انتشار : 23 اسفند 1400 - 16:54 | | ارسال توسط :

راه اندازی خط پروازی کیش به دوحه قطر

دبیر شورای عالی مناطق آزاد از راه اندازی خط پروازی از جزیره کیش به دوحه قطر در زمان برگزاری مسابقات جام جهانی فوتبال خبر داد.
راه اندازی خط پروازی کیش به دوحه قطر

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، سعید محمد در مراسم معارفه مدیرعامل منطقه آزاد کیش با اشاره به اینکه در طول جام جهانی قطر یک و نیم میلیون گردشگر راهی این کشور می شوند، گفت: گردشگری و رویداد جام جهانی قطر فرصت مناسبی است و با محور قرار گرفتن کیش قرار است احداث و تکمیل پنج هتل پنج ستاره نهایی شود.

وی گفت: ایران نیز باید ظرفیت سازی کند و پیش بینی می کنیم حدود صد هزار نفر برای گردشگری در طول برگزاری جام جهانی فوتبال ایران را انتخاب کنند.

سعید محمد تاکید کرد: برای کردشگر و تیم‌های فوتبال شرکت کننده در جام جهانی قطر برنامه ریزی شده است و زیرساخت‌های پنج زمین فوتبال، سالن بدنسازی، زمین‌های فوتبال ساحلی و ترمینال فرودگاه باید تکمیل شوند.

وی با اشاره به راه اندازی خط پروازی کیش به دوحه قطر در زمان برگزاری مسابقات، گفت: برای تردد چهار کشتی تفریحی کروز نیز برنامه ریزی شده است.

سعید محمد گفت: راه و شهرسازی، ورزش و جوانان، اقتصاد و دارایی، گردشگری و سازمان بنادر و دبیر خانه شورایعالی مناطق آزاد با محور جزیره کیش پای کار آمده اند.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.