روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Monday, 6 May , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 28 شوال 1445
شناسه خبر : 35171
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اقتصادی تاریخ انتشار : 19 مهر 1401 - 13:40 | | ارسال توسط :

رایزنی برای رفع موانع حوزه پست کیش با گمرک در حال انجام است

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: این سازمان در حال رایزنی برای رفع موانع پستی با ایجاد تعامل سازنده بین گمرک جمهوری اسلامی است.
رایزنی برای رفع موانع حوزه پست کیش با گمرک در حال انجام است

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا،مهدی کشاورز اظهار کرد: ایجاد پلتفرم قانونی برای ارسال محصولات پستی با هدف کوتاه شدن دست دلال ها و جلوگیری از انحصار طلبی فعالان بخش خصوصی این حوزه در دستور کار قرار می گیرد.

وی افزود: برای رفع مشکلات ارسال کالا به سرزمین اصلی که یکی از دغدغه های مردم است، می توان یک نیروی ممیزی آموزش دیده در پست مستقر کرد تا کالا ها بر اساس قوانین گمرک ارسال شود.

کشاورز از رییس اداره پست کیش خواست با هماهنگی برخی جلسات، موضوع ارسال مرسولات پستی و پیاده سازی طرح های موثر برای استفاده از ظرفیت های کیش در راستای رونق کسب و کارها به جد پیگیری شود.

وی نسبت به ایجاد دبیرخانه دائمی نمایشگاه اینوتکس پست در این جزیره اعلام آمادگی کرد و گفت: باید حد و حدود و انتظارات طرفین مشخص شود تا بدور از شعار زدگی، فعالیت و گام های موثر کیش و کشور را به سمت و سوی موفقیت های بیشترسوق دهد.

کشاورز همچنین بررسی امکان راه اندازی کارخانه های نوآوری و بین المللی در حزیره کیش را در دستور کار قرار داد و افزود: در آینده ای نزدیک از نمونه این کارخانه ها در تهران بازدید می شود و از هر آنچه قابلیت اجرا در جزیره را داشته باشد استقبال می کنیم.

به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.