روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 37994
  پرینتخانه » اقتصادی تاریخ انتشار : 12 بهمن 1401 - 11:53 | | ارسال توسط :
وزیر راه و شهرسازی:

رشد تولید مسکن در کشور مطابق با نیاز و قانون مصوب، اولویت وزارت راه و شهرسازی است

وزیر راه و شهرسازی در دیدار با اعضای شورای مرکزی سازمان‌ نظام مهندسی ساختمان کشور، اولویت این وزارتخانه را رشد تولید مسکن مطابق با نیاز و قانون مصوب عنوان کرد و از تشکیل کمیته پنج نفره برای پیگیری مطالبات سازمان‌های نظام مهندسی خبر داد.
رشد تولید مسکن در کشور مطابق با نیاز و قانون مصوب، اولویت وزارت راه و شهرسازی است

 به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا،«مهرداد بذرپاش» پس از ارائه گزارش اعضای سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان و بیان برخی مشکلات درخصوص افزایش تعرفه خدمات مهندسی، تجدیدنظر در بخشنامه تعارض منافع و غیره، گفت: سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان به عنوان یکی از تشکل‌های مهم کشور و جزو بهترین مشاوران برای مجموعه وزارت راه و شهرسازی در اجرای طرح‌های مهمی همچون نهضت ملی مسکن به شمار می‌روند.

وی با تاکید بر اینکه عملکرد سازمان‌نظام مهندسی ساختمان به طور مستقیم بر زندگی و سرپناه مردم تاثیر دارد، بر تغییر نگاه راهبردی در تعامل با سازمان‌ تاکید کرد.

وی افزود: وزارت راه و شهرسازی، سازمان‌ نظام مهندسی ساختمان را شریک راهبردی و مشاور خود برای ارائه خدمات بهتر به مردم در حوزه ساخت و ساز می‌داند.

بذر پاش بیان‌داشت: بر این اساس به دنبال ارتقای سطح همکاری و تعامل با این سازمان‌هستیم.

وی با تاکید بر برگزاری نشست‌های مشترک دوره ای منظم مدیران وزارتخانه با سازمان نظام مهندسی ساختمان، اظهار داشت: از آنجایی که امنیت زندگی مردم در خانه هایشان تا حد زیادی به عملکرد سازمان‌ نظام مهندسی و نظارت درست و دقیق اعضای آن وابسته است، داشتن نگاه استراتژیک و همچنین تصویرسازی درست از این سازمان باید در اولویت برنامه‌های پیش رو باشد.

وزیر راه و شهرسازی با استقبال از پیشنهاد تقویت همکاری‌ها با سازمان‌های نظام مهندسی، بیان‌داشت: تلاش ما رشد جهشی در تولید مسکن در کشور مطابق با نیاز جامعه و قانون مربوط است.

وی اضافه‌کرد: هرچقدر تولید مسکن در نوسازی بافت‌های فرسوده و اراضی تخصیصی و در کل ساخت مسکن رشد یابد، بازار برای فعالیت اعضای گسترده این سازمان فراهم تر خواهد شد؛ پس همه بدانیم رشد تولید مسکن با ابزارهای مختلف جزو اولویت‌های اساسی باید باشد.

بذرپاش از تشکیل کمیته پنج نفره پیگیری مطالبات سازمان‌های نظام مهندسی خبر داد و تاکید کرد که در اسرع وقت کمیته ویژه حقوقی برای پیگیری مطالبات تشکیل شود و پیگیری‌ها را آغاز کند.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.