روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 36490
  پرینتخانه » اقتصادی تاریخ انتشار : 20 آذر 1401 - 16:43 | | ارسال توسط :
وزیر جهاد کشاورزی خبر داد:

رشد ۶۸ درصدی ارزش صادرات آبزیان در سال جاری

وزیر جهاد کشاورزی بر افزایش سهم آبزیان در سبد مصرفی خانوار و افزایش سرانه مصرف این بخش تاکید کرد و از رشد ۶۸ درصدی ارزش صادرات آبزیان در هفت‌ماهه امسال خبر داد.
رشد ۶۸ درصدی ارزش صادرات آبزیان در سال جاری

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا،«سید جواد ساداتی نژاد» در جلسه قرارگاه امنیت غذایی افزود: با توجه به ظرفیت‌های بی‌نظیر پهنه‌های سرزمینی ایران از جمله محیط‌های دریایی، سواحل، رودها و … تولید محصولات آبزی باکیفیت و ارزان و فرهنگ‌سازی مصرف پروتئین‌های دریایی باید مورد توجه سازمان شیلات قرار گیرد.

وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به اهمیت صادرات محصولات آبزی تصریح کرد: در ۷ماهه نخست سال ۱۴۰۱ صادرات محصولات آبزی نسبت به مدت مشابه سال گذشته به لحاظ وزنی و ارزشی به ترتیب رشد ۲۸ و ۶۸ درصدی داشته است.

وی گفت: به منظور حمایت از تولید و صادرات آبزیان، پرداخت تسهیلات در قالب شیلات کارت به بهره‌برداران این بخش در حال انجام است.

ساداتی نژاد افزود: در راستای مدیریت، توسعه و تکمیل زنجیره ارزش محصولات آبزی و حمایت از سرمایه‌گذاری در این بخش راه‌اندازی شهرک‌های شیلاتی در دستور کار وزارت جهاد کشاورزی قرار دارد.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.