روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 25 شوال 1445
شناسه خبر : 31798
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, ورزشی تاریخ انتشار : 30 خرداد 1401 - 16:07 | | ارسال توسط :

روزهای برگزاری جام جهانی تمام امکانات ورزشی کیش در اختیار ورزش دوستان است

مدیر مرکز ورزش و تفریحات سالم کیش گفت: براساس برنامه ریزی های انجام شده در این جزیره، تمام امکانات ورزشی و زیرساخت های آن در دوران جام جهانی در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.
روزهای برگزاری جام جهانی تمام امکانات ورزشی کیش در اختیار ورزش دوستان است

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا،عزیز الله فرضی پور روز دوشنبه در آیین بررسی زیرساخت های ورزشی جزیره کیش برای اجرای برنامه های شبکه ورزش در ایام جام جهانی با اشاره به برنامه ریزی سازمان منطقه آزاد کیش برای جذب بخشی از تماشاگران جام جهانی و همچنین تدارک میزبانی از گردشگران براساس اسناد بالادستی اظهار داشت: در این راستا هم اکنون ساخت سه زمین فوتبال و نوسازی ۲ زمین دیگر در دستور کار قرار گرفته و به زودی به بهره برداری می رسد.

مجری شبکه ورزش هم با اشاره به اینکه بخشی از برنامه های جام جهانی شبکه ورزش با همکاری سازمان منطقه آزاد کیش در این جزیره برگزار می شود اظهار داشت: قرار است بخشی از برنامه های جام جهانی از طریق شبکه ورزش در جزیره کیش برگزار شود که در این راستا هم اکنون مکان های ورزشی و لوکیشن های این برنامه انتخاب شده است.

جواد خیابانوی با اشاره به اینکه میزبانی کیش از ویژه برنامه های جام جهانی ۲۰۲۲ شبکه ورزش از ماه آینده شروع می شود اضافه کرد: برنامه ریزی این جزیره برای سهم آفرینی در جام جهانی بدون شک در دوران بعد از کرونا می تواند سهم قابل توجهی در اعتلای ورزش ایران داشته باشند.

همچنین جزیره کیش از اول تیر تا پایان آذر سال جاری در قالب جشنواره جزیره فوتبالی میزبان هواداران جام جهانی است که این جشنواره با همت و پشتیبانی بخش خصوصی و همکاری بخش دولتی به دنبال معرفی کیش به ایرانیان و جهانیان است.

ایجاد رونق اقتصادی در جزیره، تبدیل کیش به عنوان مقصد ویژه برای رویدادهای بین المللی، تحقق اهداف سیاست های بالادستی کشور بر مبنای توافقات صورت گرفته بین ایران و قطر در همکاری برای برگزاری جام جهانی و برندینگ کیش در عرصه تورسیم ورزشی و تامین و پشتیبانی از منابع غذایی و امکانات مورد نیاز قطر از دیگر اهداف برگزاری جشنواره فوتبالی است.

حضور ستاره‌های بزرگ فوتبال، برگزاری مسابقات مختلف ملی و بین المللی، نمایش پخش زنده مسابقات فوتبال با حضور کارشناسان داخلی و خارجی فوتبال در طول برگزاری جشنواره از جمله برنامه های بخش خصوصی برای میزبانی از هواداران جام جهانی در این جشنواره است.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.