روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Saturday, 4 May , 2024
امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 26 شوال 1445
شناسه خبر : 29211
  پرینتخانه » بین الملل تاریخ انتشار : 31 فروردین 1401 - 13:34 | | ارسال توسط :

روسیه: غرب به بهانه اوکراین از حل مناقشه فلسطین طفره می‌رود

وزارت خارجه روسیه اعلام کرد، غرب به بهانه تحولات اوکراین، از حل مناقشه فلسطینی-اسرائیلی طفره می‌رود و مسؤول وخامت آن است.
روسیه: غرب به بهانه اوکراین از حل مناقشه فلسطین طفره می‌رود

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایسنا،وزارت خارجه روسیه در بیانیه‌ای اعلام کرد: واقعیت این است که مناقشه طولانی مدت فلسطین-اسرائیل یکی از کانون‌های تنش در خاورمیانه بوده که دلیل این مساله عدم سازشی سیاسی است.

وی افزود: بخش بزرگی از مسؤولیت وضعیت فعلی بر دوش آمریکا و اتحادیه اورپا است که به بهانه تحولات اوکراین، از شرکت در فعالیت‌های کمیته بین‌المللی چهارجانبه صلح که سازوکاری تایید شده از سوی شورای امنیت برای همراهی گفتگوی فلسطینی-اسرائیلی است و در آن روسیه، آمریکا، سازمان ملل و اتحادیه اروپا شرکت دارند، می‌گریزد.

این وزارتخانه در ادامه بیانیه خود نگرانی شدید مسکو نسبت به افزایش خشونت‌ها در درگیری‌های دو طرف فلسطینی و اسرائیلی به ویژه در بخش قدیمی شهر قدس شامل مسجد الاقصی را ابراز داشته و تاکید کرد: بسیار نگران‌کننده است که درگیری‌ها میان فلسطینی‌ها و اسرائیلی‌ها و تشدید اوضاع در اطراف غزه در ایام مذهبی و مهم مسلمانان، مسیحیان و یهودیان رخ می‌دهند.

طبق بیانیه یاد شده، دیپلمات‌های روسی برای تثبیت اوضاع در قدس در حال انجام رایزنی‌های لازم با دو طرف فلسطینی و اسرائیلی و دولت‌های عربی هستند.

| منبع خبر : خبرگزاری ایسنا
برچسب ها
,
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.