روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Tuesday, 30 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 22 شوال 1445
شناسه خبر : 49457
  پرینتخانه » اجتماعی تاریخ انتشار : 22 فروردین 1403 - 12:17 | | ارسال توسط :
وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد

رویکرد جدید آموزش و پرورش در فعالیت‌های هنری دانش‌آموزان

وزیر آموزش و پرورش یکی از مهمترین تحولات در حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی وزارتخانه متبوعش را رویکرد جدید در حوزه سرود تئاتر و فعالیت‌های هنری دانش آموزان دانست و گفت: در اکثر تجمعات فرهنگی راهپیمایی‌ها و مناسبات مختلف، تولیدات وزارت آموزش و پرورش مثل سرود نسل آرمانی و ... را می‌شنوید.
رویکرد جدید آموزش و پرورش در فعالیت‌های هنری دانش‌آموزان

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایسنا،رضا مرادصحرائی در صفحه ویراستی‌اش نوشت: یکی از مهمترین تحولات در حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش رویکردی جدید در حوزه سرود تئاتر و فعالیت‌های هنری دانش آموزان است به طوری که در اکثر تجمعات فرهنگی راهپیمایی‌ها و مناسبات مختلف … شما تولیدات وزارت آموزش و پرورش مثل سرود نسل آرمانی و … را می‌شنوید.

وی در ادامه نوشته است: در این راستا امسال ۱۶۰ هزار و ۶۷۹ دانش آموز یعنی حدود ۸۰۳۳ گروه سرود مدرسه‌ای از سراسر کشور در جشنواره فرهنگی هنری فردا بخش سرود شرکت کرده‌اند و در پویش‌های بازخوانی سرود نسل آرمانی، یکصدا ایران و قله‌های روشن بطور میانگین در هر پویش حدود ۲۰۰۰ فیلم از کل کشور دریافت شده است.

وی در پایان نیز آورده است: در نماز عید سعید فطر و در محضر رهبر معظم انقلاب نیز گروه سرود دانش آموزی اجرا دارند.

| منبع خبر : خبرگزاری ایسنا
برچسب ها
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.