روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 34629
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 23 شهریور 1401 - 13:23 | | ارسال توسط :

رییسی تهران را به مقصد سمرقند ترک کرد

رییس جمهور کشورمان به دعوت رسمی همتای ازبکستانی خود، چهارشنبه و در راس هیاتی بلندپایه از مقامات سیاسی و اقتصادی، به منظور دیدار رسمی دوجانبه و نیز شرکت در بیست و دومین اجلاس سران سازمان همکاری شانگهای، تهران را به مقصد سمرقند سفر ترک کرد.
رییسی تهران را به مقصد سمرقند ترک کرد

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایسنا،در مراسم بدرقه سیدابراهیم رییسی محمد مخبر معاون اول رییس جمهور و جمعی از اعضای هیات دولت حضور داشتند .

رئیس‌جمهور در این سفر پس از استقبال رسمی از سوی رئیس‌جمهور ازبکستان، ملاقاتی خصوصی با شوکت میرضیایف خواهد داشت و مقامات دو کشور در حضور روسای جمهور چند سند همکاری امضا خواهند کرد.

رئیسی همچنین ضمن شرکت و سخنرانی در بیست و دومین اجلاس سران کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای که در روزهای پنجشنبه و جمعه در سمرقند برگزار خواهد شد، با سران کشورهای شرکت کننده در این اجلاس نیز دیدار و گفتگو خواهد کرد.

حضور در بیست ‌و یکمین دوره اجلاس شانگهای در شهریور ۱۴۰۰ نخستین سفر خارجی‌  رییسی بود که به دعوت رسمی امام‌علی رحمان همتای تاجیک خود و برای شرکت و سخنرانی در اجلاس سران سازمان همکاری شانگهای به این کشور سفر کرد.

| منبع خبر : خبرگزاری ایسنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.