روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Friday, 26 April , 2024
امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 41065
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, ورزشی تاریخ انتشار : 10 خرداد 1402 - 17:48 | | ارسال توسط :

رییس فدراسیون تنیس: کیش گیمز نمونه‌ای از رویدادهای ورزشی خلاقانه است

رییس فدراسیون تنیس جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه نیازمند برگزاری رویدادهای ورزشی خلاقانه در کشور هستیم، گفت: «کیش گیمز» نمونه‌ای از رویدادهای خلاقانه ورزشی که باید به عنوان الگو مد نظر قرار گیرد.

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا، داوود عزیزی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با تاکید بر اینکه یکی از راهبردهای اصلی پیشرفت و ارتقای ورزش در هر سطحی برگزاری رویدادهای مرتبط و خلاقانه است، اظهار کرد: ایده برگزاری و شیوه اجرای نخستین دوره بازی‌های ساحلی کیش، با بهره‌گیری از ظرفیت مراکز تفریحی، اقتصادی و مخاطبان عمومی، نوآورانه و خلاقانه است و بدون اغراق باید گفت برگزاری رویداد ملی کیش گیمز با این کیفیت و آنهم در این شرایط اقتصادی قابل تحسین است.

وی اضافه کرد: برگزاری رقابت‌های ورزشی کیش گیمز سبک و مدل متفاوتی از سایر رویدادها و مسابقات ورزش کشور را به نمایش گذاشته و بدون شک بزودی شاهد طراحی مشابهی در سایر فدراسیون‌ها و بخش‌های مختلف ورزش کشور خواهیم بود.

رییس فدراسیون تنیس افزود: با توجه برگزاری حرفه‌ای مسابقات تنیس ساحلی در رویداد بزرگ‌ کیش گیمز، این دستاورد بزرگ را باید خدمت وزیر ورزش و جوانان و همچنین فدراسیون تازه تاسیس ورزش‌های دریایی و ساحلی تبریک گفت.

رشته تنیس ساحلی یکی از رشته‌های حاضر در رویداد ملی کیش گیمز ۲۰۲۳ بود که با کیفیت بسیار مناسبی با همکاری بخش خصوصی برگزار شد.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.