روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Saturday, 4 May , 2024
امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 26 شوال 1445
شناسه خبر : 35270
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اقتصادی تاریخ انتشار : 24 مهر 1401 - 13:55 | | ارسال توسط :

زندگانی پیامبر اکرم (ص) برترین اسوه برای زوج شدن است

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: زندگی نبی مکرم اسلام برترین اسوه برای زندگی مشترک برای زوج شدن خانواده ها است.
زندگانی پیامبر اکرم (ص) برترین اسوه برای زوج شدن است

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا، مهدی کشاورز شنبه شب در اولین همایش سلسه برنامه های راه و رسم زوج شدن اظهار کرد: پیامبر گرامی اسلام در قرآن کریم برترین اسوه معرفی شده که زندگی مشترک این حضرت نیز می تواند برترین الگو برای زوج ها باشد.

وی اضافه کرد: با تامل در زندگی این حضرت به ویژه ارتباط،ایشان با حضرت خدیجه (س) می توان بسیاری از چالش های پیش روی زندگی مشترک را برداشت و به آن دوام و قوام بخشید.

کشاورز با اشاره به اینکه همسران کارمندان یکی از ارکان موفقیت آنان در زندگی شغلی هستند افزود: اجرای ای همایش ها با هدف ایجاد نشاط بین خانواده و همچنین رفع برخی چالش های پیش روی آنان اجرا می شود.

اجرای تئاتر با موضوع همسران کارمند، کارگاه اموزشی مشاوره خانواده با حضور دکتر حمید حبشی روانشناس بالینی، برگزاری مسابقه کتاب خوانی کتاب ۵۲ رسم باهم بودن، استنداپ کمدی از جمله برنامه های این همایش بود.

سلسه برنامه های راه و رسم زوج شدن توسط اداره امور زنان سازمان منطقه ازاد کیش در جزیره کیش اجرا می شود که افزایش مهارت های زندگی در خانواده ها از جمله اهداف آن است.

قرار است برنامه های راه و رسم زوج شدن به در بین اقشار مختلف جزیره کیش در گروه های تخصصی به صورت همایشی با تاکید بر مهارت افزایی زوج ها اجرا شود.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.